شرایط راضی کننده قایقرانان اعزامی به مجارستان برای کسب سهمیه پارالمپیک
شرایط راضی کننده قایقرانان اعزامی به مجارستان برای کسب سهمیه پارالمپیک

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رشته قایقرانی است که از ۱۹ اردیبهشت آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. وی گفت: شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و مسعود قیصری سه قایقران اعزامی به […]

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رشته قایقرانی است که از ۱۹ اردیبهشت آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و مسعود قیصری سه قایقران اعزامی به این تورنمنت هستند که بهروزی راد در کلاس KL3 برای تعیین لاین جهت شرکت در پارالمپیک توکیو، اسلام جاهدی در کلاس VL2 در پاراکانو و مسعود قیصری در کلاس KL3 در ماده پاراکایاک مسافت ۲۰۰ متر برای کسب سهمیه رقابت خواهند کرد.

مهدوی نیا در ارزیابی از وضعیت قایقرانان اعزامی به قهرمانی جهان مجارستان، خاطرنشان کرد: هر سه قایقران از آمادگی خوبی برخوردارند و ما علاوه بر کسب سهمیه به دنبال مدال نیز هستیم.

وی با بیان این که در این دوره از بازیها به دنبال افزایش سهمیه قایقرانی هستیم، تصریح کرد: در پارالمپیک گذشته ما تنها یک سهمیه شهلا بهروزی راد را داشتیم، اما در این دوره سعی داریم حداقل با ۳ سهمیه در پارالمپیک توکیو شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک، افزود: در یک سال گذشته با وجود کرونا اردوهای بسیار خوبی را با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برگزار کردیم و شرایط راضی کننده است. 

در روئینگ دو نفره زنان، تیم ایران با ترکیب زینب نوروزی  و کیمیا زارعی در مرحله گروهی اول شد و مستقیم به فینال راه یافت.

رقابت فینال جمعه برگزار می شود و سه قایق اول سهمیه المپیک می‌گیرند.

انتهای پیام