شبکه سهند، رتبه نخست رشد و توسعه فناوری رسانه
شبکه سهند، رتبه نخست رشد و توسعه فناوری رسانه
شبکه سهند در رشد، توسعه و نگهداری زیرساخت های فنی، رتبه نخست هفدهمین اجلاس فناوری رسانه را در بین مراکز ۳۳ گانه صداوسیمای کشور کسب کرد.

به گزارش قلم پرس، در آیین اختتامیه هفدهمین اجلاس فناوری رسانه که با حضور علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی توانست لوح تقدیر و تندیس مرکز برتر هفدهمین اجلاس فناوری رسانه را کسب نماید.

علاوه بر این عنوان، صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، لوح تقدیر و تندیس این اجلاس را در بخش مرکز اول در حوزه پیشرفت مدیریت ارتباطات زمینی و ماهواره ای را از آن خود کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در ارتباط زنده با برنامه اختتامیه اجلاس،  HD سازی ۱۳ شبکه ملی و بین المللی و شبکه های استانی در شرایط تحریم را اقدامی بزرگ و مصداق جهش تولید در سازمان دانست.

مرتضی صفری گفت: وجود چشم انداز و برنامه ریزی، داشتن نیروهای های مومن، متخصص و جهادی و وجود انسجام سازمانی از مهمترین دلایل کسب این عنوان ارزشمند است.

هفدهمین اجلاس فناوری رسانه در ۷ محور بومی شدن صنعت رسانه، افزایش کیفیت تولیدات، افزایش دامنه دریافت سیگنال های رسانه ملی، رشد خلاقیت و نوآوری و نظارت کمی و کیفی بر تولیدات با شعار جهش تولید و جهش فناوری رسانه در بین ۳۳ مرکز برگزار شد.