سیتی سربلند از دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
سیتی سربلند از دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش ایسنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک سیتی خاتمه یافت. در دقیقه ۱۵ بازی مارکینیوش مدافع پیش تاخته برزیلی توانست با ضربه […]

به گزارش ایسنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک سیتی خاتمه یافت.

در دقیقه ۱۵ بازی مارکینیوش مدافع پیش تاخته برزیلی توانست با ضربه سر روی کرنر ارسالی آنخل دی ماریا دروازه منچسترسیتی را باز کند و مارکینیوش همانند دور قبل برابر بایرن مونیخ، در این مرحله نیز گلزنی کرد.

در ادامه پاریس برای زدن گل دوم پیش کشید و نیمار موقعیت داشت تا اختلاف را بیشتر کند. سیتی نیز یک خطر جدی ایجاد کرد که ضربه فیل فودن را کیلور ناواس دفع کرد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر پاریسی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم ورق برگشت و تیم پپ گواردیولا توانست جبرام مافات کند. ابتدا کوین دی بروین توانست در دقیقه ۶۴ گل اول را روی اشتباه بزرگ کیلور ناواس به ثمر برساند و بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نوبت به ریاض محرز الجزایری رسید تا گل دوم را نیز برای تیمش به ثمر برساند.

پاریس که عصبی شده بود در دقیقه ۷۷ با اخراج ادریس گویه، ۱۰ نفره نیز شد تا کارش برای بازی برگشت سخت شود.

در دیدار برگشت هفته آینده منچسترسیتی در خانه پذیرای پاری سن ژرمن است و امیدوار است برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

انتهای پیام