سیاست‌های کلی نظام در امور ایثارگران، نصب‌العین مسئولان امر قرار گیرد
سیاست‌های کلی نظام در امور ایثارگران، نصب‌العین مسئولان امر قرار گیرد

[ad_1] معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: سیاست‌های کلی نظام در امور ایثارگران که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، باید نصب‌العین مسئولان این حوزه قرار گیرد. تراب محمدی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: نهال نوپای انقلاب اسلامی با خون شهیدان و ایثارگری […]

[ad_1]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: سیاست‌های کلی نظام در امور ایثارگران که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، باید نصب‌العین مسئولان این حوزه قرار گیرد.

تراب محمدی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: نهال نوپای انقلاب اسلامی با خون شهیدان و ایثارگری جانبازان و ایثارگران به درختی تناور تبدیل شده و امروز شاهد صدور فرهنگ ایثار و شهادت به تمام دنیا هستیم.
 
وی با تأکید بر برنامه‌ریزی مسئولان برای تکریم و تعظیم شعائر انقلاب و تحکیم فرهنگ ایثار و پاسداری از حقوق ایثارگران، گفت: سیاست‌های کلی نظام در امور ایثارگران مبنای عمل در این حوزه است و باید نصب‌العین همه مسئولان این حوزه باشد.
 
محمدی با تأکید بر اینکه مسئولان در کنار امور روزمره و وظایف قانونی، جایگاه ویژه‌ای برای فرهنگ ایثار و شهادت قائل باشند، افزود: انتظار از دستگاه‌های اداری، عمل دقیق به قانون در این حوزه است و ادارات نباید قوانین مصرح را به نحوی تفسیر کنند که مشکلاتی برای ایثارگران به وجود آورد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار تولید آثار فاخر هنری و فرهنگی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت از سوی دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای نظامی شد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و بر این اساس وظیفه ما در این حوزه بسیار سنگین است.
 
جابر ابوالفتح‌زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ارائه کرد و گفت: انتقال سبک زندگی شهدا به نسل‌های آینده، برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره‌های شهدا پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی، تکریم ایثارگران و استفاده از ظرفیت آنها در دستگاه‌های اداری، اشتغال ایثارگران و خانواده‌های آنان و استمرار طرح سپاس از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.
 
 

[ad_2]