سیاست دولت تقویت تجارت در مناطق مرزى است
سیاست دولت تقویت تجارت در مناطق مرزى است

وزیر کشور گفت: در این بازدید مسئولین محلی و استانی و نمایندگان مجلس حضور داشته و پیرامون مسائل مورد علاقه بحث و تبادل نظر شد. به گزارش قلم پرس عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی سِرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با دستوراتى که داده شد شاهد فعالتر شدن این پایانه […]

وزیر کشور گفت: در این بازدید مسئولین محلی و استانی و نمایندگان مجلس حضور داشته و پیرامون مسائل مورد علاقه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش قلم پرس عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی سِرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با دستوراتى که داده شد شاهد فعالتر شدن این پایانه مرزی خواهیم بود، اظهار داشت: برخی از پیشنهادات مطرح شده بر عهده استانداری و بخشی هم حوزه اختیارات وزارت کشور که پیگیری لازم را انجام خواهیم داد، همچنین برخی از پیشنهادات هم باید در دولت مطرح شود.

وزیر کشور مسئله اشتغال را از دیگر مباحث مورد تاکید مسئولان محلى عنوان کرد و گفت: به هر میزانى که طرح های اشتغالزایی ارائه شود این آمادگی وجود دارد که تسهیلات لازم و ارزان قیمت پرداخت شود.

رحمانى فضلی در پاسخ به این سوال که سیاست و برنامه دولت برای تجارت مرزی در استان های مرزی چیست، اظهارداشت: سیاست دولت تقویت تجارت است، بویژه در شرایط کنونی نیز استان های مرزی باید مسئولیت بیشتری را به عهده بگیرند، در شرایط تحریم باید تلاش کنیم با کشورهای همسایه در مناطق مرزی بیشترین مبادلات را داشته باشیم.

وى تصریح کرد: دستورالعمل های جدیدی در این خصوص حتما ابلاغ خواهد شد که امیدواریم مردم این منطقه از ظرفیت های خودشان و ظرفیت های کشور مقابل استفاده کردع و تجارت موجود را تقویت کنند.