سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار در تبریز برگزار شد
سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار در تبریز برگزار شد
سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش قلم پرس، دکتر سید صمد حسینی در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار در تالار وحدت دانشگاه تبریز گفت: این کنفرانس جزو معتبرترین کنفرانس های مدیریت در ایران محسوب می شود که ۳ هدف عمده را دنبال می‌کند.
وی افزود: مدیریت و اخذ تحقیقات محققین که در حوزه کسی و کار فعالیت می کنند، بسترسازی جهت همکاری دانشگاه با فعالین تولید و آشناسازی با مفاهیم کسب و کار، کارآفرینی و تولید، سه هدف عمده این کنفرانس می‌باشد.
رییس سومین کنفرانس بین‌المللی کسب و کار تصریح کرد: مجوزهای کنفرانس از طریق هیئت امنای دانشگاه از وزارت علوم اخذ شده و به همین جهت جزو معتبرترین کنفرانس‌های ایران محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: مدیریت و اخذ پژوهش‌ها و تحقیقات محقق‌هایی که در حوزه‌های مدیریت و کسب و کار فعالیت می‌کنند و همچنین ارتباط سازی بین دانشگاه، صنعت و بازار جزو اهداف این کنفرانس بین‌المللی به حساب می‌آید. آموزش عملی نیز دیگر هدف این همایش است.
حسینی با اشاره به ارسال بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس اظهار داشت: از بین بیش از ۳۰۰ مقاله‌ای که اخذ شده، ۱۹۴ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است. مقرر شده مقالات برتر و منتخب بعد از طی مراحل داوری، در ژورنال به چاپ برسند.
وی در پایان ضمن تشکر از حامیان کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار، خاطر نشان کرد: سازمان سنجش، انجمن بازاریابی ایران و دانشگاه پیام نور از جمله حامیان ما در برگزاری این کنفرانس بودند که از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.
در ادامه دکتر محمدتقی اعلمی با اشاره به لزوم توجه به بخش خصوصی تاکید کرد: با توجه به اینکه این روزها در کشور مدیریت کسب و کار مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است، این نوید را می‌دهد که جامعه ما به سمت صنعتی شدن می‌رود.
قائم مقام دانشگاه سراسری تبریز ادامه داد: خوشبختانه با ورود بخش خصوصی، صنایع ما شکوفا می‌شود، اما مسئله‌ای که وجود دارد، این است که بخش خصوصی در یک رقابتی با بخش دولتی قرار گرفته است. متاسفانه بخش دولتی یک مانع حرکتی در مقابل خصوصی به حساب می‌آید و به یک سد و مانع در مقابل بخش خصوصی تبدیل شده است.