سولدو: ۱۲۰ دقیقه حریف را کنترل کردیم اما در پنالتی شانس با ما یار نبود/داور یک پنالتی برای ما نگرفت
سولدو: ۱۲۰ دقیقه حریف را کنترل کردیم اما در پنالتی شانس با ما یار نبود/داور یک پنالتی برای ما نگرفت

به گزارش قلم پرس از تبریز، زونیمیر سولدو پس از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و در ۱۲۰ دقیقه تیم حریف را خوب کنترل کردیم و موقعیت آنچنانی ندادیم. ما یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که به تیر خورد و در ادامه هم خوب […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، زونیمیر سولدو پس از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و در ۱۲۰ دقیقه تیم حریف را خوب کنترل کردیم و موقعیت آنچنانی ندادیم. ما یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که به تیر خورد و در ادامه هم خوب بودیم. در مجموع بازی که به پنالتی کشیده می‌شود شانس پیروزی برابر است و این بار به سود مس شد.

وی در مورد نتایج سینوسی تراکتور عنوان کرد: چندین بار است که این سوال پرسیده می‌شود. تیم ما به خوبی آماده سازی نداشته و فصل را خوب شروع نکرده است. ۷،‌۸ بازیکن خوب فصل قبل هم جدا شدند و جایگزین خوب هم جذب نشدند. فشردگی مسابقات هم اذیت می‌کند و زمانی نداریم که به اندازه کافی کار کنیم. ۴ روز دیگر باید مسابقه بدهیم و فصل سختی را پیش رو داریم. جوانانی که هستند، خوب کار می‌کنند و کیفیت آنها همین است.

سرمربی تراکتور در مورد داوری گفت: توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفت، اما نمی‌خواهم در مورد آن بیشتر توضیح بدهم. 
 
سولدو در مورد عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بچه های ما در وسط زمین چیزی که می‌خواستیم را انجام دادند و نمی‌توانم ایرادی بگیرم. باز هم می‌گویم پنالتی شانسی است و هر تیمی بهتر بزند و شانس داشته باشد، برنده می‌شود. آمادگی روحی و روانی هم البته مهم است. 
 انتهای پیام/