سولدو: بدترین بازی را امروزانجام دادیم/ بازیکنان چیزهای مدنظرم را پیاده نکردند
سولدو: بدترین بازی را امروزانجام دادیم/ بازیکنان چیزهای مدنظرم را پیاده نکردند

به گزارش قلم پرس از تبریز، سولدو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل هوادار تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: پیش از هر چیز باید به تیم هوادار تبریک بگویم بابت بردی که به دست آوردند. امروز تیم من تمام نکاتی را که از آنها خواسته بودم اجرا نکردند. مخصوصاً […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سولدو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل هوادار تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: پیش از هر چیز باید به تیم هوادار تبریک بگویم بابت بردی که به دست آوردند. امروز تیم من تمام نکاتی را که از آنها خواسته بودم اجرا نکردند. مخصوصاً جنگندگی در وسط زمین؛ در خیلی از قسمت‌ها ضعف‌های زیادی را نشان دادند. از روزی که تیم تراکتور را تحویل گرفتم یکی از بدترین بازی‌های ما بود و اصلاً خوب بازی نکردیم و حریف در خیلی از قسمت‌ها بهتر از ما بازی کرد.

وی افزود: بازیکنان چیزهایی که مدنظر من بود را در زمین پیاده نکردند مخصوصاً جنگندگی در وسط زمین؛ در خیلی از قسمت ها ضعف‌های زیادی را نشان دادیم. از روزی که من این تیم را تحویل گرفته‌ام این یکی از بدترین بازی‌های تیم تراکتور بود و حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: مسلماً در نیم‌فصل باید نواقص تیم را برطرف کنیم. الان بازیکن خوب بیرون خیلی کم است. بیرون از ایران هم بازیکنان خوب خیلی کم هستند و اکثر بازیکنان خوب با تیم‌ها قرارداد دارند. الان زمان خوبی برای به خدمت گرفتن بازیکن نیست. البته در ادامه تلاش می‌کنیم در آینده چند نفر به تیم ما اضافه شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷