سهم ۵۴.۹ درصد ی حوزه حمل ونقل وترافیک در بودجه سال ۱۴۰۰
سهم ۵۴.۹ درصد ی حوزه حمل ونقل وترافیک در بودجه سال ۱۴۰۰

به گزارش قلم پرس، اصغر آدی‌بیگ گفت: با هدایت و همفکری سازمان ترافیک ۷۰۰ میلیارد از بودجه حمل و نقل منحصرا به توسعه حمل و نقل هوشمند اختصاص یافته است که در راستای تکمیل اقدامات سال ۱۳۹۹ سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز است. او افزود: اختصاص این حجم از بودجه به حوزه […]

به گزارش قلم پرس، اصغر آدی‌بیگ گفت: با هدایت و همفکری سازمان ترافیک ۷۰۰ میلیارد از بودجه حمل و نقل منحصرا به توسعه حمل و نقل هوشمند اختصاص یافته است که در راستای تکمیل اقدامات سال ۱۳۹۹ سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز است.

او افزود: اختصاص این حجم از بودجه به حوزه حمل و نقل،  منجر به تحولات قابل توجهی در حوزه هوشمند سازی ترافیک شهر تبریز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهری تبریز اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های عبور و مرور نیز گامی اساسی و قابل توجه در حوزه حمل و نقل است که دراین راستا معاونت حمل و نقل و سازمان ترافیک علاوه بر اینکه در کنار ادارات حمل و نقل مناطق نقش نظارتی و مشاوره‌ای خواهد دارد، با ورود به حوزه اجرایی در زمینه‌های تخصصی مهندسی ترافیک  نیز تلاش های لازم را برای تحقق صد درصدی این بودجه انجام خواهد داد.

او با اشاره به بودجه اختصاصی حوزه بهبود عبور و مرور شهری اعلام کرد:  در تمامی حوزه ها بایستی به کارهای مطالعاتی ارج نهاده و بخش مطالعات را به عنوان گام اول تمامی کارهای ساختاری و عمرانی به رسمیت بشناسیم تا مطابق استاندارهای بین المللی و یافته‌های علمی، تبریز به شهری هوشمند در تمامی ابعاد به خصوص ترافیک تبدیل گردد.

آدی بیگ‌تصریح کرد: بدیهی است نگاه مدیریت شهری در کلان در راستای حمایت از حوزه حمل و نقل در سالهای اخیر وظیفه تک تک مدیران مرتبط را دوچندان کرده است.