سهرابی: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور به زودی باز می‌شود/ بازیکنان باکیفیتی جذب خواهیم کرد
سهرابی: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور به زودی باز می‌شود/ بازیکنان باکیفیتی جذب خواهیم کرد

به گزارش قلم پرس از تبریز، میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج ورزش شبکه سهند، اظهار داشت: بنده همانند هواداران دلسوز باشگاه از این نتایج ناراضی هستم. جایگاه کنونی تراکتور در شأن این باشگاه نیست. با این هواداران پرشور و مالک دلسوز نباید در این جایگاه باشیم.  وی افزود: اکثر بازیکنان تیم ملی […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج ورزش شبکه سهند، اظهار داشت: بنده همانند هواداران دلسوز باشگاه از این نتایج ناراضی هستم. جایگاه کنونی تراکتور در شأن این باشگاه نیست. با این هواداران پرشور و مالک دلسوز نباید در این جایگاه باشیم. 

وی افزود: اکثر بازیکنان تیم ملی از بازیکنان شاغل در خارج از ایران انتخاب می‌شوند و بازیکنان باکیفیت هم دوست دارند در تیم‌هایی که پخش مستقیم دارند و در آسیا بازی می‌کنند، حضور یابند. به این نتیجه می‌رسیم که ابتدای فصل باید بازیکنان اصلی را حفظ کرده و بازیکنان خوب و تأثیرگذار جذب می‌کردیم. مالک باشگاه در کار فنی دخالت نمی‌کند و مربیان ابتدای فصل و فصل گذشته باید مانع از جدایی این همه بازیکن باکیفیت می‌شدند.

سهرابی در خصوص انتشار دو نامه در فضای مجازی، بیان کرد: انتشار این دو نامه شیطنت است. هر دو با لوگوهای مختلف پخش شده‌اند. ابتدا در خصوص جذب بازیکن تیم «شمس آذر» نامه نوشته شده است که در پاسخ به آن به نظر مالک اشاره شده و نوشته شده، «بهتر است از بازیکنان بومی به جای جذب بازیکنی از تیم شمس آذر، استفاده شود.» که تصمیم معقولی است. نامه‌ی دوم نیز از لوگوی قدیمی استفاده شده و شماره‌‌ای برای آن درج نشده است و به نظرم اسم یک سری بازیکن را برای رفع مسئولیت نوشته‌اند؛ چرا که همه می‌دانند که کاوه رضایی در اروپا بازی می‌کند و علاقه‌ای برای حضور در فوتبال ایران ندارد، فرشید اسماعیلی در آن مقطع با تیم دیگری قرارداد بسته بود و در خصوص برخی بازیکنان نیز هواداران علاقه‌ای برای جذب آنان نداشتند.

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: عدم بدنسازی مناسب، مصدومیت‌ متعدد بازیکنان و کم لطفی داوران در سه بازی بخشی از دلایل کسب نتایج ضعیف تراکتور در این فصل است.

وی در خصوص نبود مربی بدنساز در ابتدای فصل، گفت: خود مربی باید اعضای کادرفنی همچون مربی بدنساز، آنالیزور، دستیار و … را مشخص می‌کرد. ما نمی‌خواهیم کسی را متهم کنیم و اکنون برای برون رفت از این شرایط راهکار داریم. من به هواداران اعلام می‌کنم ورود خوبی به نقل و انتقالات خواهیم داشت. 

سهرابی ادامه داد: ما در تعطیلات نیم فصل تیم را از نظر یارگیری، هماهنگی تیمی و بدنی ارتقا خواهیم داد. بارها با کادرفنی جلسه گذاشته و اعلام کرده‌ام اگر نفری را می‌خواهید، اعلام کنید. کادرفنی هم حساسیت ویژه‌ای برای جذب بازیکن خوب دارد. 

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از دو ماه قبل به دلیل شکایت اروین بسته بود و رأی آقای حمزاوی تنها دو روز است که آمده و در ادامه رأی پرونده بازیکن دیگری را هم خواهیم داشت. مالک باشگاه به من اعلام کرد که هواداران نگران نباشند، پنجره نقل و انتقالاتی همچون ابتدای فصل، باز می‌شود و گروهی در استانبول پیگیر این موضوع هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالاتی تعداد زیادی از باشگاه‌های دولتی و صنعتی بسته شده بود، با درایت مالک باشگاه از حیث پنجره نقل و انتقالات مشکلی نخواهیم داشت و هیأت مدیره پیگیر کارهاست. 

وی در خصوص جذب «رضا قوچان‌نژاد»، گفت: این بازیکن از نظر رزومه کاری قابل احترام است. فیلم بازی‌های او را در اختیار آقای سولدو قرار دادیم و سرمربی تیم به من اعلام کرد که ملاک اصلی‌اش، وضعیت بازیکن در دو فصل اخیر است و باتوجه به پایین بودن آمار قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر، نظر سرمربی تیم در خصوص او مثبت نبود. به همین دلیل از جذب این بازیکن منصرف شدیم.

وی با تأکید بر اینکه آقای سولدو حساسیت ویژه‌ای روی جذب بازیکنان دارد، گفت: سولدو سعی ‌می‌کند بازیکن باکیفیت بیاورد باتوجه به شناختی که از سرمربی تیم دارم، او اجازه دخالت افراد غیر مرتبط در امور فنی و جذب بازیکن را نمی‌دهد. 

سهرابی یادآور شد: سرمربی بازیکنی به اسم گوملت را به ما معرفی کرده بود که او ترجیح داد در اروپا به کارش ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: باتجربه‌ای که داریم، قراردادی منعقد خواهیم کرد که پرداخت آن در توان باشگاه باشد. همچنین بازیکنی از داخل ایران جذب خواهیم کرد که روی دستمان نماند. سعی می‌کنیم آیتم‌‌هایی را در انعقاد قرارداد رعایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

سهرابی خاطرنشان کرد: شأن باشگاه تراکتور جایگاه فعلی آن نیست، شرمنده هواداران هستیم و با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از بحران خارج شده و با ارتقای رتبه در جدول به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه خواهیم شد. هواداران صبر داشته باشند، فردی از جیب شخصی برای تیم هزینه می‌کند و باید او را دلگرم کنیم. نهادهای دیگر هم تیم را تنها نگذارند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷