سهرابی خبر داد؛ استفاده از تمامی ظرفیت‌های باشگاه برای موفقیت تیم جوانان تراکتور
سهرابی خبر داد؛ استفاده از تمامی ظرفیت‌های باشگاه برای موفقیت تیم جوانان تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تمامی امکانات باشگاه تراکتور برای حضور پرقدرت تیم جوانان در فینال مسابقات در اختیار این تیم قرار می‌گیرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل باشگاه، مدیر آکادمی و سرپرست و سرمربی تیم جوانان تراکتور در خصوص برگزاری بازی فینال مسابقات لیگ برتر جوانان گفت‌وگو و همفکری شد. […]



مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تمامی امکانات باشگاه تراکتور برای حضور پرقدرت تیم جوانان در فینال مسابقات در اختیار این تیم قرار می‌گیرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل باشگاه، مدیر آکادمی و سرپرست و سرمربی تیم جوانان تراکتور در خصوص برگزاری بازی فینال مسابقات لیگ برتر جوانان گفت‌وگو و همفکری شد.

مسئولان تیم جوانان در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت تیم و برنامه بازی فینال، در خصوص نحوه سفر و امکانات مورد نیاز برای حضور پرقدرت در فینال مسابقات گفت‌وگو کردند.

سهرابی در این جلسه با قدردانی از تلاش‌‌های انجام شده برای حضور تیم جوانان در فینال مسابقات لیگ برتر، گفت: تیم امید تراکتور نیز تا آستانه حضور در فینال رقابت‌ها قرار داشت که متاسفانه با بدشانسی و در ضربات پنالتی از رسیدن به فینال رقابت‌ها باز ماند. جا دارد از تک تک اعضای تیم امید هم تشکر و قدردانی کنم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ارکان باشگاه برای رسیدن به قهرمانی مسابقات لیگ برتر جوانان کشور همدل و متحد شده‌اند، تاکید کرد: تمامی امکانات باشگاه تراکتور برای تمرینات منظم تیم جوانان، تسهیل سفر به اصفهان، اسکان در هتل و …. در اختیار تیم جوانان قرار می‌گیرد تا به امید خدا شاهد قهرمانی تراکتور در لیگ برتر باشیم.

سهرابی خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، باشگاه آمادگی دارد تا تمامی امکانات مورد درخواست کادرفنی تیم جوانان را در اختیارشان قرار دهد. 

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان رده‌های پایه تراکتور، آینده‌سازان فوتبال آذربایجان هستند، بیان کرد: با مساعدت مالک باشگاه، در صورت قهرمانی تیم جوانان، پاداش ویژه‌ای برای اعضای این تیم در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است، بازی رفت فینال لیگ برتر جوانان مابین دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتور، روز سه شنبه (۲۰ اردیبهشت)، ساعت ۱۷ دراصفهان و بازی برگشت دو تیم روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت)، ساعت ۱۶:۳۰ در تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷