سهرابی: تراکتور روند رو به رشدی با ساغلام دارد/ با حمایت پرشورها، پرسپولیس را شکست می‌دهیم
سهرابی: تراکتور روند رو به رشدی با ساغلام دارد/ با حمایت پرشورها، پرسپولیس را شکست می‌دهیم

[ad_1] به گزارش قلم پرس – میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با اشاره به صدور مجوز حضور هواداران در بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس و همچنین بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان مابین تراکتور و سپاهان، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری باشگاه و به منظور بهره‌مندی از پتانسیل یار […]

[ad_1]

به گزارش قلم پرس – میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با اشاره به صدور مجوز حضور هواداران در بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس و همچنین بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان مابین تراکتور و سپاهان، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری باشگاه و به منظور بهره‌مندی از پتانسیل یار دوازدهم، مجوز حضور هواداران در این دو بازی حساس صادر شده است.

وی افزود: جا دارد از شورای عالی ورزش آذربایجان شرقی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، هیأت فوتبال استان، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سایر ارگان‌های مربوطه به منظور فراهم کردن بستر حضور هواداران در بازی با پرسپولیس و همچنین بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان تشکر کنم؛ همچنین تشکر ویژه‌ای دارم از عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی که این بار نیز مثل همیشه، پشتیبان تراکتور بودند و با صدور دستورات مقتضی، شرایط را برای حضور هواداران پرشور تراکتور در ورزشگاه فراهم کرده‌اند.

سهرابی با تمجید از عملکرد تراکتور در سال جدید، کسب دو پیروزی در بازی‌‌های داخل خانه و کسب دو تساوی در دو بازی سخت خارج از خانه، نشانگر روند رو به رشد تراکتور با هدایت «ارطغرول ساغلام» است. هواداران همچون بازی‌های گذشته در بازی با پرسپولیس هم حامی تیم محبوبشان باشند؛ چرا که با حمایت پرشورها، می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

وی در خصوص بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان نیز بیان کرد: جوانان تراکتور تمرینات آماده‌سازی خوبی برای این بازی حساس پشت سر گذاشته و تمامی اعضای تیم برای تقدیم جام قهرمانی به مردم آذربایجان هم قسم شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای ترویج استفاده از ماسک در جامعه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، باشگاه تراکتور با همکاری شرکت تاوریس، ماسک بهداشتی در اختیار تمامی تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام(ره) قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

[ad_2]