برگزاری مسابقات جام پرچم حرکتی ارزشمند است
برگزاری مسابقات جام پرچم حرکتی ارزشمند است
شهردار تبریز برگزاری مسابقات ورزشی جام پرچم را حرکتی ارزشمند و قابل اعتنا دانسته و گفت: تلاش می‌کنیم که زمینه ورزش عمومی و همگانی را برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در جلسه هماهنگی دومین دوره مسابقات جام پرچم که با حضور نمایندگان سایر کلانشهرها در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات ورزشی که توسط سازمان بسیج شهرداری تبریز و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز پایه‌ریزی شده و امسال دوره دوم آن برگزار خواهد شد، حرکتی ارزشمند و قابل اعتنا است.
وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی برنامه‌های من در زمان کاندیداتوری شهرداری تبریز، توسعه ورزش محلات و ورزش همگانی و ایجاد پایگاه‌های قهرمانی برای ورزش پایه بود. از طرفی خوشبختانه من در نخستین سال‌های خدمت خود، بین سالهای ۶۹ تا ۷۲ کارمند اداره تربیت بدنی بودم.
شهردار تبریز گفت: بنده سابقه ورزشی هم دارم و عضو تیم‌های جوانان هندبال و والیبال آذربایجان‌شرقی بودم اما آن زمان ورزش به شکل امروزی حرفه‌ای نبود و حتی لباس و کفش ورزشی را خودمان تهیه می‌کردیم. اما اکنون بر اساس ساختار زندگی مردم، ورزش اهمیت زیادی پیدا کرده و جزو جدایی‌ناپذیر زندگی مردم شده است.
وی افزود: با این حال ما تلاش می‌کنیم که زمینه ورزش عمومی و همگانی را برای مردم فراهم کنیم و در کنار آن به ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی برای پرورش نیروهای جوان و نوجوان که در ورزش استعداد دارند اما امکانات ندارند، توجه می‌کنیم و این را یکی از وظایف قطعی شهرداری می‌دانیم.