سسما: الوحدات خیلی خوش‌شانس بود/ بازیکنان ما چنین تجربه‌ای در آسیا نداشتند
سسما: الوحدات خیلی خوش‌شانس بود/ بازیکنان ما چنین تجربه‌ای در آسیا نداشتند

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: در ابتدا به تیم الوحدات این برد را تبریک می‌گویم. آن‌ها نشان دادند که خوب می‌توانند دفاع کنند و البته خیلی خوش‌شانس بودند چون تک موقعیت داشتند و توانستند گلزنی […]

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: در ابتدا به تیم الوحدات این برد را تبریک می‌گویم. آن‌ها نشان دادند که خوب می‌توانند دفاع کنند و البته خیلی خوش‌شانس بودند چون تک موقعیت داشتند و توانستند گلزنی کنند. بعد از گل روش آن‌ها مشخص بود، در بازی اختلال ایجاد می‌کردند تا بازی در جریان نباشد و بتوانند نتیجه را حفظ کنند، در نیمه نخست به هیچ عنوان در سطح خودمان نبودیم و در اینگونه مسابقات حق اشتباه ندارید.

مربی فولاد در ادامه افزود: پس از آن یازده نفره پشت توپ رفتند و شروع به دفاع کردند که متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های بیشمار خود استفاده کنیم و آن‌ها را تبدیل به گل کنیم.

وی در ادامه در خصوص تجربه این مسابقات نیز گفت: اکثر بازیکنان ما چنین تجربه‌ای در سطح آسیا نداشتند و این مسابقات برای بازیکنان جوان تجربه‌ خوبی خواهد بود تا رشد کنند. به عنوان مثال مجتبی نجاریان که از محصولات آکادمی باشگاه است، یکی از بازیکنان جوان ماست. دو اشتباه در دو دیدار اخیر باعث شد تا دو باخت را متحمل شویم و قطعا این مسابقات برای او و دیگر بازیکنان درس و تجربه خواهد شد تا اینگونه اشتباهات را تکرار نکنند. در پایان باید بگویم بازیکنان ما می‌توانند از این تورنمنت برای ادامه فوتبال‌شان درس‌های زیادی بگیرند که من از زحمات‌شان کمال تشکر را دارم چون هرچه در توان داشتند را در زمین گذاشتند.

انتهای پیام