سرقت میلیاردی در شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز پاسخگو ندارد!/ ماجرای سفرهای خارجی در شهرداری تبریز
سرقت میلیاردی در شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز پاسخگو ندارد!/ ماجرای سفرهای خارجی در شهرداری تبریز

[ad_1] رئیس شورای شهر تبریز گفت: مدت‌ها است که در شرکت بهره‌برداری مترو انواع اقسام سرقت‌ها رخ می‌دهد اما شرکت و شخصی که باید در این رابطه پاسخگو باشد، جوابگو نیست و افتخار نمی‌دهند در جلسه حضور داشته باشند. به گزارش قلم پرس،از  تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی  امروز یکشنبه در شصت و ششمین جلسه علنی […]

[ad_1]


رئیس شورای شهر تبریز گفت: مدت‌ها است که در شرکت بهره‌برداری مترو انواع اقسام سرقت‌ها رخ می‌دهد اما شرکت و شخصی که باید در این رابطه پاسخگو باشد، جوابگو نیست و افتخار نمی‌دهند در جلسه حضور داشته باشند.

به گزارش قلم پرس،از  تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی  امروز یکشنبه در شصت و ششمین جلسه علنی اظهار کرد: امروز سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی است که فداکاری ایشان در جبهه‌ها را فراموش نکرده‌ایم و اینکه رهبر انقلاب تابوت ایشان را بوسیدند قرب و منزلت ایشان در نزد مقام معظم رهبری را نشان می‌دهد.

وی  افزود: روز گذشته روز شهادت سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی بود که با هفته هنر  انقلاب اسلامی مقارن شده، این روز را نیز گرامی می‌داریم و آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی هنرمندان داریم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کلیات بودجه ۱۴۰۱ در روزهای گذشته به تایید هیات تطبیق فرمانداری رسید که قدردانشان هستیم و مطمئنا در روزهای آتی تعاملات بیشتری با هیات تطبیق خواهیم داشت.

برگی در بخش دیگری نیز اظهار کرد: متاسفانه مدت‌ها است که در شرکت بهره‌برداری مترو انواع اقسام سرقت‌ها رخ می‌دهد اما شرکت و شخصی که باید در این رابطه پاسخگو باشد، جوابگو نیست و افتخار نمی‌دهند در جلسه حضور داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه سرقت‌های میلیاردی را میلیونی جا زده و به راحتی روی‌شان سرپوش می‌گذارند، ادامه داد: از آقای شهردار درخواست داریم سریعا به موضوع ورود کنند، ناگفته نماند که مترو برای ۵۰ سال لوازم یدکی داشت ولی الان گفته می‌شود فقط اندازه ۳۰ سال باقی مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: مستندات بسیاری در این راستا وجود دارد و اگر به مسائل شرکت بهره‌برداری وارد نشویم بیت‌المال ضایع می‌شود و هدررفت‌هایی را در این راستا خواهیم شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: میلیاردها هزینه شده و افراد برای طی دوره‌های آموزشی راهبری به چین اعزام شده‌اند، اما الان در دفتر مدیرعامل و یا بخش‌های غیرمرتبط دیگر کار می‌کنند یا سوای این موضوع فردی را برای طی دوره‌های آموزشی برق به اروپا فرستاده‌ایم، الان برنمی‌گردد، با چه تضمینی برای این افراد  از بیت‌المال، هزینه‌های میلیاردی صرف می‌شود.

برگی ادامه داد: اگر قرار است این نیروها در خارج بمانند و  یا در سایر بخش‌هایی چون حراست مشغول فعالیت شوند، طبیعتا شاهد یک سری اقدامات اسف‌بار خواهیم شد، این مسئله را بهتر است حلاجی کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سالن ازدواج آسان که در گذشته توسط شهرداری تبریز احداث شده طی مزایده‌ای با حضور تنها یک شرکت‌کننده، با اجاره بهای ماهانه ۱۸ میلیون‌تومان واگذار شده است.

وی ادامه داد: برخی اخبار به گوشمان می‌رسد که این سالن با آن همه عظمت در اختیار کسانی قرار داده می‌شود که نمی‌دانیم در آن محل چه برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

برگی خطاب به شهردار تبریز تاکید کرد: لازم است در برگزاری مزایده‌های شهرداری تجدیدنظر صورت گیرد چراکه نباید بیت‌المال هدر داده شود.

انتهای پیام/


[ad_2]