سراجی: رقم قرارداد کمالوند معقول است/ تلاش می‌کنیم در میانه جدول بمانیم
سراجی: رقم قرارداد کمالوند معقول است/ تلاش می‌کنیم در میانه جدول بمانیم

به گزارش ایسنا، مهرداد سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا پس از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: از زمانی که تصمیم گرفتیم سایپا مربی جدیدش را انتخاب کند، با ۱۵ مربی وارد مذاکره شدیم و برنامه‌های آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم. با چند مربی به صورت تلفنی و با پنج […]

به گزارش ایسنا، مهرداد سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا پس از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: از زمانی که تصمیم گرفتیم سایپا مربی جدیدش را انتخاب کند، با ۱۵ مربی وارد مذاکره شدیم و برنامه‌های آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم. با چند مربی به صورت تلفنی و با پنج مربی به صورت حضوری گفت‌وگو کردیم و نهایتا با آقای کمالوند به نتیجه رسیدیم. قرارداد امروز امضا شد و از این لحظه فراز کمالوند سرمربی سایپا است.

او درباره برنامه های این باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر گفت: قرارداد فراز کمالوند یک سال و نیم است و برای سال بعد واقع بینانه به شرایط نگاه می‌کنیم. به هر حال تیم‌های قدرتمندی در لیگ هستند که هزینه‌های زیادی در فوتبال می‌کنند. باشگاه سایپا به اندازه بضاعت خودش حرکت می‌کند. ما می‌خواهیم روند استعداد یابی و پرداختن به جوان ها ادامه داشته باشد و طی یک فرایند چهار یا پنج ساله به چشم اندازی که در سایپا ترسیم شده برسیم. قطعا برای سال بعد هم تلاش می‌کنیم در میانه جدول حضور داشته باشیم و در سال‌های آینده خیز برداریم برای افتخارات بیشتر.

سراجی درباره رقم قرارداد کمالوند گفت: اعداد بالای میلیاردی رقم‌هایی نیستند که باشگاه سایپا پرداخت کند. مسائل مالی در حضور او نقش نداشته است و رقم قرارداد او رقمی معقول و مطابق با بودجه باشگاه سایپا است. هیچ تعهدی فراتر از بودجه باشگاه ایجاد نکرده‌ایم. حرف‌هایی که درباره اعداد قرارداد گفته می‌شود، کذب است.

مدیرعامل سایپا درباره نحوه جدایی کمالوند از استقلال گفت: از آقای فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که با بلند نظری به نظر فراز کمالوند احترام گذاشت هر چند آقای مددی مخالف جدایی کمالوند بودند اما ایشان هم رفتاری حرفه‌ای را به نمایش گذاشتند و به نظر کمالوند احترام گذاشتند. از جزئیات جدایی کمالوند خبر ندارم و باید از باشگاه استقلال سوال شود. ما مبلغی برای رضایت نامه پرداخت نکرده‌ایم.

همینطور آقای بیاتی نیا به عنوان دستیار اول انتخاب شده‌اند و چند نفر دیگر هم به عنوان مربی بدنساز، آنالیزور و دستیار به تیم اضافه خواهند شد. اسامی این افراد در حال بررسی است.

انتهای پیام