«سد معبر»؛ گره کور خیابان‌های تبریز
«سد معبر»؛ گره کور خیابان‌های تبریز

به گزارش قلم پرس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار تبریز به دلیل بازدید از مناطق حاشیه‌ای اظهار کرد: بلاتکلیفی مسیرگشایی ۴۲ متری موضوعی است که  مردم کمابیش بازخوردهایی را دریافت می‌کنند ولی این بازدید ها موقعی شیرین‌تر می‌شود که شهروندان نتیجه کار را به صورت ملموس ببینند. وی در […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار تبریز به دلیل بازدید از مناطق حاشیه‌ای اظهار کرد: بلاتکلیفی مسیرگشایی ۴۲ متری موضوعی است که  مردم کمابیش بازخوردهایی را دریافت می‌کنند ولی این بازدید ها موقعی شیرین‌تر می‌شود که شهروندان نتیجه کار را به صورت ملموس ببینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پل‌هایی که در سطح شهر وجود دارد روشنایی هایشان اکثر بر عهده شهرداری است که چراغهایشان اکثر خاموش است ، این موضوع بیشتر در سطح منطقه ۱۰و ۴ دیده‌ می‌شود که خواهشمندیم این موضوع را در سریعترین زمان حل کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: از خدمات شهری به من گفتند که موضوع خاموشی پل‌ها را در عرض یک هفته حل و فصل خواهیم کرد که اکنون بیست روز گذشته و فعلا خبری از رفع مشکل نیست.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بی‌تدبیری دیگری که در سطح شهر دیده می شود موضوع ساماندهی وانت‌بارها در تقاطع خیابان پرزوربناب و چایکنار است که عصرها در این منطقه ترافیک ایجاد می‌کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ابراز کرد: از معاونت خدمات شهری این موضوع بعید است و بهتر است از ارگان‌های ذیربط در این خصوص مشورت‌هایی بگیرند.

گزارش فارس حاکی است، احد صادقی دیگر عضو شورای شهر تبریز پیش از این با بیان اینکه شهرداری نباید به‌گونه‌ای با دستفروشان برخورد کند که گاهی به شدت باشد و گاهی هیچ کاری نداشته باشند بلکه باید به صورت مستمر آنها را ساماندهی کند، افزود: در وضعیت فعلی می‌توان با ساماندهی دستفروشان که ترافیک ایجاد نکنند و با ایجاد بازارچه‌های محلی از این مشکل کاست. 

غلامرضا احمدی عضو شورای شهر تبریز همچنین پیش از این با بیان اینکه در زمینه ساماندهی وانت‌بارها نیز اگر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به پای کار بیایند و با جریمه وانت ‌هایی که با ایجاد ترافیک اقدام به خرید و فروش می‌کنند، برخورد کنند دیگر شاهد بستن خیابان‌ها نخواهیم بود. 

انتهای پیام/۶۰۰۳۴