سخنرانی بایدن در تعدادِ کم بینندگان تلویزیونی رکورد زد
سخنرانی بایدن در تعدادِ کم بینندگان تلویزیونی رکورد زد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولین سخنرانی «جو بایدنم رئیس جمهور آمریکا در کنگره این کشور ۲۲٫۶ میلیون بیننده تلویزیونی داشته است. پایگاه خبری دیلی میل با اعلام این آمار گزارش داد، این درحالیست که شمار بینندگان تلویزیونی اولین سخنرانی دونالد ترامپ دو برابر بایدن بود.  براساس این گزارش، ۴۳ میلیون آمریکایی اولین […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولین سخنرانی «جو بایدنم رئیس جمهور آمریکا در کنگره این کشور ۲۲٫۶ میلیون بیننده تلویزیونی داشته است.

پایگاه خبری دیلی میل با اعلام این آمار گزارش داد، این درحالیست که شمار بینندگان تلویزیونی اولین سخنرانی دونالد ترامپ دو برابر بایدن بود. 

براساس این گزارش، ۴۳ میلیون آمریکایی اولین سخنرانی ترامپ را در سال ۲۰۱۷ از هفت شبکه تلویزیونی اصلی آمریکا زنده تماشا کردند که ۴۹ درصد بیشتر از بینندگان سخنرانی بایدن بوده است. 

شمار افراد حاضر در صحن کنگره هنگام سخنرانی بایدن ۲۰۰ نفر بود اما در زمان سخنرانی ترامپ ۱۶۰۰ مهمان در کنگره حضور داشت که دلیل آن عدم دعوت از مهمانان به دلیل شیوع کرونا است.

این درحالیست که نمایندگان جمهوریخواه سخنرانی بایدن را خسته کننده و پر از رویاهای سوسیالیستی خوانده‌اند. 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نیز با توجه به اینکه بایدن در خطابه سالانه از «دستاوردهای» دولتش یاد نکرده، دولت بایدن را «بی‌نزاکت» توصیف کرد.

جو بایدن در آستانه صدمین روز ورودش به کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه سخنرانی سالانه‌اش در مقابل کنگره را ایراد کرد.

براساس گزارش دیلی میل، دوتا از پربیننده‌ترین سخنرانیهای روسای جمهور آمریکا مربوط به سخنرانی «بیل کلینتون» در سال ۱۹۹۳ با ۶۷ میلیون بیننده و «جورج بوش» با ۶۲ میلیون بیننده در سال ۲۰۰۳ بوده است.

انتهای پیام/م