ستاره های تراکتور از رسیدن به صدر جدول جا ماندند / تراکتور ۱ سپیدرود رشت ۳
ستاره های تراکتور از رسیدن به صدر جدول جا ماندند / تراکتور ۱ سپیدرود رشت ۳

تیم پر ستاره تراکتورسزی تبریز در ورزشگله سردار جنگل رشت مقابل سپیدرود رشت شکست خوردند و فرصت بسیار طلایی رسیدن به صدر جدول را از دست دادند به گزارش قلم پرس، سپیدرود رشت با ارائه نمایشی درخشان در خانه توانست با سه گل تراکتورسازی را شکست دهد و با کسب این برد برای بقا در […]

تیم پر ستاره تراکتورسزی تبریز در ورزشگله سردار جنگل رشت مقابل سپیدرود رشت شکست خوردند و فرصت بسیار طلایی رسیدن به صدر جدول را از دست دادند

به گزارش قلم پرس، سپیدرود رشت با ارائه نمایشی درخشان در خانه توانست با سه گل تراکتورسازی را شکست دهد و با کسب این برد برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر از قبل مسابقات خود را دنبال کند. شاگردان لیکنز هم فرصت بسیار طلایی برای رسیدن به صدر جدول را از دست دادند تا چشم انتظار نتیجه باقی رقبا باشند.

دقیقه ۲- سپیدرود یک – تراکتورسازی صفر، (مهرداد بایرامی): ایمان سلیمی پاس رو به عقبی را برای فروزان ارسال کرد که توپ با پله شدن در اختیار گلر مهمان گرفت و او با اشتباهی مهلک توپ را در اختیار بایرامی قرار داد و این مهاجم با ضربه روی پا گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند.

 

دقیقه ۲۳- سپیدرود یک – تراکتور یک، (مسعود شجاعی): کاپیتان تراکتور از سمت راست صاحب موقعیت شد و با تیزهوشی مثال زدنی از خروج صادقی استفاده کرد و توانست به زیبایی و با چیپ استثنایی دروزاه سپیدرود را بازی کند و نتیجه بازی را به تعادل بکشد.

 

دقیقه ۳۳- سپیدرود دو – تراکتورسازی یک، (میثم فردوسی): بازیکنان سپیدرود با انجام پرس در پشت محوطه جریمه تراکتور توپ را در اختیار گرفتند و بلبلی با پاسی میثم فردوسی را صاحب موقعیت کرد. این هافبک هم با انجام حرکت بدن زیبا و سپس شلیک شوت استثنایی توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد.

 

دقیقه ۶۶- سپیدرود سه – تراکتورسازی یک، (مهرداد بایرامی): حسین شنانی با حرکت تکنیکی از میانه زمین طیبی را از پیش رو برداشت تا با نفوذ به محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کند. در ادامه فروزان با دفع اشتباه و‌ عجیبی توپ را جلوی پای بایرامی قرار داد تا او با فروپاشی دروازه اختلاف را به دو برساند.