سامانه الکترونیکی سجام آماده دریافت گزارش تخلف انتخاباتی است
سامانه الکترونیکی سجام آماده دریافت گزارش تخلف انتخاباتی است
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: سامانه « سجام » ظرفیت بزرگی در راستای پیشگیری از وقوع و برخورد با جرایم و تخلفات بوده و باید از طریق رسانه ها در افکار عمومی به خوبی تبیین و معرفی شود.

به گزارش  قلم پرس، موسی خلیل الهی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخابات در راستای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات یکی از اولویت های دستگاه قضایی است، اظهار داشت: به منظور پیشگیری  و برخورد با جرایم انتخاباتی باید تمام اقدامات و اخبار انتخاباتی مورد رصد و پایش قرار گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در راستای رصد و پایش هرچه بهتر اخبار و وقایع انتخاباتی سامانه جامع اطلاعات مردمی « سجام » در کنار ستاد پیشگیری از انتخابات آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سامانه « سجام » ظرفیت بزرگی در راستای پیشگیری از وقوع و برخورد با جرایم و تخلفات بوده و باید از طریق رسانه ها در افکار عمومی به خوبی تبیین و معرفی شود.

وی با بیان اینکه همه شهروندان می توانند یکی از دیده بانان دستگاه قضایی به منظور پیشگیری از وقوع جرم باشند، خاطرنشان کرد: از لحظه آغاز به کار این سامانه در استان تا به امروز گزارشات بسیاری با مستندات از طریق سامانه سجام به دستگاه قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام