ساغلام: مهمترین بازی‌ها تراکتور فرا رسید/ من به توانایی بازیکنان اعتقاد کامل دارم
ساغلام: مهمترین بازی‌ها تراکتور فرا رسید/ من به توانایی بازیکنان اعتقاد کامل دارم

[ad_1] سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از مهمترین بازی‌های ماست که می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند تا بازی‌های باقی مانده را با خیال راحت ادامه دهیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، «ارطغرول ساغلام» در گفت‌وگوی قبل بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: بازی آخرمان […]

[ad_1]


سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از مهمترین بازی‌های ماست که می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند تا بازی‌های باقی مانده را با خیال راحت ادامه دهیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، «ارطغرول ساغلام» در گفت‌وگوی قبل بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: بازی آخرمان در لیگ مقابل مس رفسنجان، برای ما حائز اهمیت بود؛ چرا که می‌خواستیم با روحیه بهتر به تعطیلات طولانی لیگ برویم و همچنین نسبت به آینده امیدوار باشیم. پس از این بازی چند روزی استراحت کرده و سپس تمرینات را در سه دوره پیگیری کردیم؛ به طوری که کارمان را در مجموعه اختصاصی باشگاه آغاز کردیم و در ادامه در اردوی پنج روزه تهران دو بازی خوب با پیکان و گل گهر انجام دادیم و سپس، بار دیگر تمریناتمان را برای بازی با نفت مسجد سلیمان در تبریز پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه تیاگو فریرا در زمان تعطیلی لیگ به جمع ما اضافه شد، افزود: ما از تعطیلی لیگ به عنوان فرصتی برای هماهنگی و بهبود شرایط تیم استفاده کردیم. 

ساغلام با تأکید بر اینکه افزایش فاصله امتیازی با دو تیم انتهای جدولی هدف کوتاه مدت ماست، توضیح داد: دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از مهمترین بازی‌های ماست که می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند تا بازی‌های باقی مانده را با خیال راحت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان مصدوم و محروم برای بازی با نفت داریم، گفت: بازیکنانی در لیست تیم حضور دارند که می‌توانند همچون بازیکنان غایب و چه بسا بهتر از آنان، وظایفشان را انجام دهند. من به توانایی بازیکنان اعتقاد کامل دارم، آنان مسئولیت‌پذیر هستند و با ارائه یک بازی لایق تراکتور، شادی را به هواداران هدیه خواهند کرد. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با شرایط تیم رقیب، بیان کرد: نفت در هفته ۲۴ مسابقات، پیروزی ارزشمندی کسب کرده و انگیزه بالایی برای بازی با تراکتور دارد. این تیم نقاط ضعف و قوت دارد که با جلوگیری از نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف این تیم، به پیروزی می‌رسیم. امیدوارم داور بازی نیز به وظایفش را به نحو احسن انجام داده و اشتباه تأثیرگذار در نتیجه بازی نداشته باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]