ساغلام: زمان وداع با تراکتور فرا رسید/حمایتم از تراکتور را قطع نمی‌کنم
ساغلام: زمان وداع با تراکتور فرا رسید/حمایتم از تراکتور را قطع نمی‌کنم

سرمربی سابق تیم تراکتور با انتشار پستی از هوادارانش تیمش خداحافظی کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ارطغرول ساغلام سرمربی تیم تراکتور عصر امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: زمان وداع از این تیم فرا رسیده است. مشروح این پیام به شرح زیر است: از روز اولی که برای ماموریت به این […]



سرمربی سابق تیم تراکتور با انتشار پستی از هوادارانش تیمش خداحافظی کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ارطغرول ساغلام سرمربی تیم تراکتور عصر امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: زمان وداع از این تیم فرا رسیده است.

مشروح این پیام به شرح زیر است:

از روز اولی که برای ماموریت به این تیم آمدم، طرفداران تراکتور پیشتیبان بودند و با تشویق‌هایشان به من نیرو بخشیدند. با کمال تاسف و ناراحتی اعلام می‌کنم زمان خداحافظی با هواداران تیم تراکتور فرا رسیده است.

طی دیداری که با مدیر باشگاه برای فصل پیش رو داشتیم برای ادامه همکاری به توافق نرسیدیم.

در شرایط که نا‌امیدی‌، سختی و بی‌نظمی‌ زیاد در باشگاه و در روزهای دشوار، توانستیم پرچم باشگاه را تحویل گرفته و ‌بدون شرمندگی از کسانی که به ما اعتماد کردند، تحویل می‌دهیم.

برای تمام جامعه تراکتور در روزهای آینده آرزوی موفقیت داشته، می‌خواهم تاکید کنم که اگر احتمالا در روزهای پیش رو روزهای دشوار و سختی را هم تجربه کنید و باز هم حمایت‌هایم را ازشما دریغ نخواهم کرد.

برای همه شما روزهایی ‌شادی همراه با آرامش و موفقیت آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷