زیرسازی دوربرگردان پاسداران به نصر شروع شد
زیرسازی دوربرگردان پاسداران به نصر شروع شد

به گزارش قلم پرس، شهردار منطقه پنج تبریز ضمن اعلام این مطلب گفت: دوربرگردان پاسداران به نصر طبق زمانبندی در حال اجرا شدن است و در سال جاری به بهره برداری می رسد.  میر علی اصغر نساج در ادامه افزود: پس از بهره برداری از تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر (عج) که بر روی اتوبان […]

به گزارش قلم پرس، شهردار منطقه پنج تبریز ضمن اعلام این مطلب گفت: دوربرگردان پاسداران به نصر طبق زمانبندی در حال اجرا شدن است و در سال جاری به بهره برداری می رسد.

 میر علی اصغر نساج در ادامه افزود: پس از بهره برداری از تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر (عج) که بر روی اتوبان پاسداران واقع شده به علت ناقص بودن یکی از لوپ ها که دسترسی از میدان شهید فهمیده و اتوبان پاسداران به کوی نصر را مقدور می ساخت پروژه دوربرگردان جایگزین آن شده است.

وی همچنین با بیان اینکه پروژه  با سرعت در حال اجرا شدن می باشد اظهار داشت: عملیات کمپکت زیرسازی قسمت رمپ شروع شده و بزودی به اتمام می رسد.

شهردار منطقه پنج تصریح نمود: این‌ پروژه با ۴۰۰ متر طول اجرا می‌شود.

مهندس نساج هزینه دوربرگردان پاسداران به نصر را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این‌ پروژه از ۲ کوله ۳ پایه و ۴ دهانه تشکیل یافته و با بهره برداری از آن مشکل تردد از اتوبان پاسداران به کوی نصر مرتفع می شود.