زمستان امسال جامدپاشی نمک انجام نمی‌گیرد
زمستان امسال جامدپاشی نمک انجام نمی‌گیرد
شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: شهردار تبریز بر عبور از روش سنتی و کاهش استفاده از نمک در فصل زمستان و استفاده از تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان در مدیریت شهری تأکید دارد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند پیش از ظهر امروز در جریان تور رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه استان از واحد محلول‌سازی معاونت خدمات شهرداری تبریز اظهار کرد: استفاده از نمک مضرات زیادی برای محیط زیست و تأسیسات شهری دارد و باید به سمت روش‌های نوین در این حوزه حرکت کنیم.

وی افزود: خودروهای سنگین، سبک و کارگاه تولید محلول‌ برای فصل بارش امسال از آمادگی کامل برخوردار هستند.

پورخردمند با اشاره به دستگاه‌ها و ماشین‌آلات منطقه ۳ خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه تانکر، ۶ دستگاه برف‌روب، ۳ دستگاه گریدر در حوزه این منطقه در آمادگی کامل برای فصل زمستان قرار دارند.

شهردار منطقه ۳ تبریز خاطرنشان کرد: زمستان امسال به هیچ عنوان جامدپاشی نمک نخواهیم داشت و در حال ذخیره محلول برای فصل بارش هستیم.

تور رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی به منظور بازدید از ماشین‌آلات و امکانات زمستانی شهرداری تبریز و واحد محلول‌سازی معاونت خدمات شهری، با حضور احد صادقی، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر، جواد صدیقی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ تبریز و جمعی از اصحاب رسانه تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/