رکوردی که در ورزش آذربایجان‌شرقی شکست/ حضور صدهزار نفری تماشاگران برای ورزش غیرفوتبالی
رکوردی که در ورزش آذربایجان‌شرقی شکست/ حضور صدهزار نفری تماشاگران برای ورزش غیرفوتبالی

[ad_1] حضور صدهزار تماشاگر و هوادار در رشته غیر از فوتبال رکورد جدیدی در ورزش آذربایجان شرقی ثبت کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بیست و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر استان آذربایجان‌شرقی با حضور گسترده مردم و عشایر استان در قشلاق هارنای بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار شد. این جشنواره بعد از […]

[ad_1]


حضور صدهزار تماشاگر و هوادار در رشته غیر از فوتبال رکورد جدیدی در ورزش آذربایجان شرقی ثبت کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بیست و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر استان آذربایجان‌شرقی با حضور گسترده مردم و عشایر استان در قشلاق هارنای بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار شد.

این جشنواره بعد از دو سال تعطیلی به دلیل ویروس کرونا برگزار شده و با استقبال قابل توجه ورزشدوستان و خانواده‌ها مواجه شده به طوری که از سرتاسر استان آذربایجان‌شرقی و استان‌های همجوار اردبیل و آذربایجان‌غربی هم حضور یافته بودند و بیش از ۸۰ هزار نفر شاهد این مسابقات ورزشی عشایر بودند.

همچنین نخستین دور مسابقه درگ ۴۰۰ متر شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد و این مسابقات هم با استقبال قابل توجه جوانان همراه شده و ۲۰ هزار تماشاگر شاهد مسابقه ۱۳۰ اتومبیل‌ران و۳۰ موتور سوار از ۳ استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل با هم در ۱۳ کلاس آقایان و بانوان بودند.

در روزی که فوتبالی در تبریز برگزار نشد در دو رویداد ورزشی برگزار شده در استان آذربایجان‌شرقی بیش از صد هزار تماشاگر حضور یافته بودند.

 

 

 

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]