روگذر شهید صادق فلاحی تا ۱۲۳ روز افتتاح می‌شود
روگذر شهید صادق فلاحی تا ۱۲۳ روز افتتاح می‌شود

[ad_1] شهردار منطقه ۳ تبریز با حضور در محل احداث روگذر شهید صادق فلاحی در تقاطع خیابان‌های آزادی – ارتش، از تشکیل کمیته کاری برای بررسی روند پیشرفت و مسائل و مشکلات روگذر در محل احداث روگذر خبر داد و گفت: روگذر شهید فلاحی تا ۱۲۳ روز تکمیل و افتتاح خواهد شد. به گزارش قلم […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۳ تبریز با حضور در محل احداث روگذر شهید صادق فلاحی در تقاطع خیابان‌های آزادی – ارتش، از تشکیل کمیته کاری برای بررسی روند پیشرفت و مسائل و مشکلات روگذر در محل احداث روگذر خبر داد و گفت: روگذر شهید فلاحی تا ۱۲۳ روز تکمیل و افتتاح خواهد شد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند صبح امروز به همراه مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، معاون فنی و عمرانی و مدیر حراست و مدیر املاک منطقه ۳ از روند اجرای عملیات عمرانی روگذر شهید صادق فلاحی در تقاطع آزادی – ارتش بازدید کرد.
وی با اعلام اینکه عملیات احداث روگذر شهید فلاحی تا ۱۲۳ روز به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: مقرر شده هر پنج‌شنبه صبح با حضور در محل پروژه، روند عملیات عمرانی و مشکلات و مسائل مربوط، بررسی و حل و فصل شود.
پورخردمند افزود: در قالب یک کمیته کاری، با حضور مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، معاون فنی و عمرانی و مدیر املاک منطقه و کارشناسان مربوطه روند اجرای پروژه مورد بازدید، بررسی و نظارت قرار خواهد گرفت تا مطابق زمانبندی‌ تعیین شده به اتمام برسد.

[ad_2]