روسای هیات‌های آمریکا و روسیه در وین، درباره برجام رایزنی کردند
روسای هیات‌های آمریکا و روسیه در وین، درباره برجام رایزنی کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که ریاست هیات مسکو در کمیسیون مشترک برجام را برعهده دارد، از دیدار خود با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با موضوع توافق هسته‌ای برجام خبر داد. «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در صفحه توییتری توضیحاتی […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که ریاست هیات مسکو در کمیسیون مشترک برجام را برعهده دارد، از دیدار خود با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با موضوع توافق هسته‌ای برجام خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در صفحه توییتری توضیحاتی درباره دیدار امروز پنجشنبه خود با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ارائه داد.

این دیپلمات ارشد روس نوشت: «به همراه تیم‌هایمان با آقای رابرت مالی نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران دوباره دیدار کردیم. ما یک بحث مفصل و خیلی مفید درباره موضوعات مهم که در مسیر مذاکرات جاری در وین بر سر احیای کامل برجام در حال بررسی است، داشتیم».

نماینده روسیه در نشست‌های کمیسیون مشترک برجام و همچنین گفت‌گوهای برجامی، شامگاه چهارشنبه (شب گذشته) در توییتی نوشته بود: «گفت‌وگوهای وین در حال انجام است. گروه‌های برداشتن تحریم‌ها و هسته‌ای به در نظر گرفتن ملاحظات در خصوص اقداماتی که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای برجام انجام شود، ادامه دادند».

در حال تکمیل