روز درختکاری نمونه ای از حرکت انقلابی و انسان دوستانه است
روز درختکاری نمونه ای از حرکت انقلابی و انسان دوستانه است
فرمانده تيپ ٢٥ نزاجا گفت: وظيفه ي امت شهيدپرور، تلاش در راه مقدس شهدا بوده و روز درختكاري نمونه اي از اين حركت انقلابي و انسان دوستانه است.

به گزارش قلم پرس، به مناسبت روز درختکاری چند اصله درخت در تیپ ٢۵ نزاجا غرس شد به مناسبت روز درختکاری یک صد اصله درخت بیاد شهدای مدافع حرم با حضور امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی فرمانده تیپ ٢۵ نیرو مخصوص واکنش سریع غرس شد.

امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی در مراسم درختکاری با اشاره به اهمیت محیط زیست در بقای بشریت و موجودات زنده اظهار داشت: این سنت حسنه باید همیشه با شکوهتر از قبل اجرا شود، چرا که ما نسبت به آیندگان مسئولیم.

وی افزود: تمام مسولان نظام بالاخص همرزمانم در ارتش باید دست در دست هم، در فرهنگ سازی این مهم همت کنند تا فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی بیشتر و گسترده تر در سطح جامعه رواج پیدا کند.

فرمانده تیپ ٢۵ نزاجا در ادامه خاطر نشان کرد : آنگونه که شهیدان والا مقام با اهدای خون خود آسایش و امنیت برای نسل های آینده به ارمغان آوردند اکنون وظیفه ی امت شهیدپرور، تلاش در این راه مقدس است و روز درختکاری نمونه ای از این حرکت انقلابی و انسان دوستانه است.