روز تحقق وحدت حوزه و دانشگاه روز عزای دشمن است
روز تحقق وحدت حوزه و دانشگاه روز عزای دشمن است

به گزارش قلم پرس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت این روز و همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر این دو قشر باهم باشند دین و دنیای مردم بیمه می شود. وی […]

به گزارش قلم پرس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت این روز و همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر این دو قشر باهم باشند دین و دنیای مردم بیمه می شود.

وی با بیان اینکه در سایه اتحاد و همدلی و همگرایی این دو قشر جامعه به سمت پیشرفت و ترقی خواهد رفت؛ افزود: در روزگاران قدیم این دو قشر باهم بودند ولی در ادامه به دست اجانب این دو قشر از هم جدا شدند و با دامن زدن به این اختلاف استکبار توانسته به هدف شوم خود دست یابد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این دوبال پیشرفت باز کنار هم قرار گرفتند.

خطیب جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: ادامه حیات و زنده بودن استکبار در سایه وجود اختلاف و تشتت بین این دو قشر است که یکی از افتخارات و ابتکارات انقلاب اسلام ایجاد اخوت و برادری بین این دو قشر است.

باقری بنابی با تأکید بر ضرورت افزایش وحدت و همدلی بین حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در سایه بی تدبیری برخی مسئولان در گذشته هزاران نخبه به خروج از کشور را ترجیح دادند که باید با تدبیر مسئولان مانع خروج نخبگان از کشور شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و بیان گوشه ای از ویژگی ها و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) بانوان را به الگوبرداری از زندگانی آن بانوی نمونه جهان اسلام دعوت و توصیه کرد.

باقری‌بنابی تصریح کرد: تمام اقتدار و عزت امروز این کشور مرهون فداکاری صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴