روحیه جهادی بسیج روز و شب نمی شناسد /باید برای بسیجی واقعی بودن تلاش کنیم
روحیه جهادی بسیج روز و شب نمی شناسد /باید برای بسیجی واقعی بودن تلاش کنیم
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه وحدت را ویژگی برجسته هفته بسیج عنوان کرد و گفت: هفته بسیج یکی از بهترین زمان ها برای نمود وحدت در جامعه است تا کنار یکدیگر و با همراهی یکدیگر امور را هدایت کنیم.

مصطفی مولوی در آیین گرامیداشت هفته بسیج که با حضور سردار عباسقلی زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و فرماندهان حوزه و پایگاه های وابسته به شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: باید برای بسیجی واقعی بودن تلاش کنیم، هرکس در هر جایگاهی هست اگر با وجدان و با همت و تلاش خستگی ناپذیر عمل کند، بسیجی است.
مولوی با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: بسیجی باید تلاش شبانه روزی داشته باشد چرا که نیروهای رزمنده به یاد دارند که حتی شب ها در خواب عملیات را بارها مرور می کردند و این روحیه جهادی است که روز و شب نمی شناسد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه ارج نهادن به جایگاه بسیج و بسیجی را در جامعه ضروری دانست و گفت: حفظ جایگاه و شان بسیجیان باید در تمام سازمان ها و نهاد ها مورد تاکید و توجه ویژه قرار گیرد و به ویژه مسئولان رده بالا باید قدردان بسیجیان باشند.
مولوی با بیان اینکه هرکس در هر رده و پستی می تواند با عملکرد صحیح، بسیجی باشد، افزود: برای نمونه اگر کارمندی پاسخ نامه ای را به موقع بدهد خود اقدامی بسیجی وار است و همه باید تلاش کنیم همچون بسیجیان اول انقلاب با روحیه جهادی عمل کنیم.
سردار عباسقلی زاده جانشین سپاه عاشورا نیز در این مراسم، مردمی بودن را مشخصه اصلی بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج کلمه ای مقدس است و وظیفه بسیجی است که تمام وجود خود را فدای اسلام کند.
او ترویج تفکر بسیجی در جامعه را ضروری دانست و افزود: حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در کنار بسیجیان، توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.