رهبری پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است
رهبری پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است

[ad_1] امام جمعه مراغه گفت : رهبری به عنوان پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است. به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت الا سلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: با وجود توطئه و شیطنت‌های دشمنان مردم با عمل به رهنمودهای رهبری مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر شده‌اند. وی با […]

[ad_1]


امام جمعه مراغه گفت : رهبری به عنوان پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت الا سلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: با وجود توطئه و شیطنت‌های دشمنان مردم با عمل به رهنمودهای رهبری مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری و دیدار با مردم آذربایجان افزود: حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب نشان از بنیه قوی جمهوری اسلامی ایران است.

پورمحمدی اضافه کرد:  از بدو پیروزی انقلاب،  امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری با آگاهی کامل همیشه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی در ادامه،  با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزود: دولت‌ها و سران برخی کشور ای اسلامی اشغالگران را در این جنایت همراهی می‌کنند.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه مسلمانان نباید در موضوع فلسطین و جنایت صهیونیست‌ها ساکت باشند، اظهار کرد: موضوع فلسطین مسئله همه جهان اسلام است و در این موضوع سکوت جایز نیست.

وی با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان افزود: شعبان یکی از بهترین ماه‌ها برای راز و نیاز، نزدیکی به خداوند و عبادت خداوند است .

پایان پیام/۶۰۰۰۷


[ad_2]