رشتبر: چون بله قربان‌گو نبودم برکنار شدم/ مشکل ماشین‌سازی فراتر از مالک فعلی است
رشتبر: چون بله قربان‌گو نبودم برکنار شدم/ مشکل ماشین‌سازی فراتر از مالک فعلی است

صمد رشتبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دقیقا ۳ ساعت پیش از اولین بازی تیم ماشین‌سازی به من زنگ زده و گفتند پنچره تیم باز نشده و بازیکنان پایه سال گذشته را سریعا برای بازی اول راهی ورزشگاه نمایم. وی گفت: تیم ماشین‌سازی با بازیکن پایه تنها در بازی نخست برابر […]

صمد رشتبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دقیقا ۳ ساعت پیش از اولین بازی تیم ماشین‌سازی به من زنگ زده و گفتند پنچره تیم باز نشده و بازیکنان پایه سال گذشته را سریعا برای بازی اول راهی ورزشگاه نمایم.

وی گفت: تیم ماشین‌سازی با بازیکن پایه تنها در بازی نخست برابر تیم شهرداری همدان تن به شکست سنگین داده و در سایر بازی‌های هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما بازی پایاپایی انجام و تنها به دلیل نداشتن تجربه لازم مغلوب شدیم.

وی گفت: البته با همین بازیکنان جوان در کرمان برابر مس به تساوی باارزشی رسیده و در بعضی بازی‌ها هم می توانستیم امتیاز کسب کنیم که مقابل شهرداری آستارا پنالتی ما گل نشد و یا مقابل استقلال خوزستان در حالی که می‌توانستیم دو بر یک به برتری برسیم، با همین نتیجه مغلوب شدیم و به اعتقاد کارشناسان داوری پنالتی تیم استقلال خوزستان پنالتی نبود و گلی ما هم که رد شد، کاملا درست بود. در کل چون بازیکنان تیم ما خیلی جوان بوده داوران راحت برعلیه تیم ما سوت می‌زدند.

رشتبر در مورد برکناریش گفت: روز گذشته در دیدار با مدیر باشگاه از من خواسته شد که تضمین برای ماندن و نتایج خوب بدهم و من گفتم هیچ مربی این چنین تضمینی نمی‌دهد و در نهایت گفتند به دلیل تحت فشار بودن به دلیل نتایج تیم تصمیم به برکناری شما گرفته شده است.

بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: من سال‌ها سابقه بازی در تیم ماشین‌سازی حتی در سطح اول ایران داشته و خیلی زود هم وارد دنیا مربیگری شدم، اما کسی را جانشین من کردند که هیچ سابقه فوتبالی ندارد.

وی افزود: به بازیکنانم که از رده جوانان با من بودند گفتم که ساک هر مربی همیشه بر دوشش است و شما به هیچ عنوان در تصمیمات باشگاه دخالت نکرده و با تمام وجود برای تیم ماشین‌سازی بازی کنید.

سرمربی سابق ماشین سازی بیان داشت: علت برکناری من این بود که بله قربان‌گویی آقایان نبودم و حاضر نبودم تن به خواسته آقایان بدهم و باید اضافه کنم مشکل ماشین‌سازی فراتر از مالک فعلی باشگاه است.

وی گفت: عده‌ای از آقایان هستند که خود را مالک باشگاه می‌دانند و همین افراد سبب شدند که کارخانه ماشین‌سازی از خیر تیم‌داری گذشته و عطای تیم ماشین‌سازی به لقایش ببخشد.

رشتبر تاکید کرد: آقای غلام کریم‌پور که اتفاق از مربیان شایسته فوتبال تبریز است و امروز به عنوان مدیر آکادمی باشگاه ماشین‌سازی معرفی شد، چند ماه پیش هم همین سمت را داشت و خودش استعفا داد. مگر در این چند ماه در باشگاه ماشین‌سازی چه اتفاقی افتاده است که ایشان را برگرداندند.

وی تصریح کرد: امیدوارم این بازیکنان جوان با غیرت و همت خود بتوانند تیم ماشین‌سازی در لیگ حفظ کنند وگرنه امیدی به مدیریت این باشگاه برای حفظ قدیمی‌ترین تیم آذربایجان وجود ندارد.

    انتهای پیام/۶۰۰۱۷