رسیدگی به پرونده زم هنوز تعیین زمان نشده است
رسیدگی به پرونده زم هنوز تعیین زمان نشده است
سخنگوی قوه قضائیه در مورد روح الله زم و تعداد متهمان مرتبط و قاضی پرونده گفت: پرونده به شعبه ۱۵ دادگاه ارجاع شده اما هنوز زمان رسیدگی به پرونده تعیین وقت نشده شاید امروز انجام شود البته برای این پرونده وقت رسیدگی نزدیک تعیین می شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی در نوزدهمین نشست خبر خود در مورد روح الله زم و تعداد متهمان مرتبط و قاضی پرونده گفت: خبر صدور کیفرخواست درست است و این پرونده به شعبه ۱۵ دادگاه ارجاع شده است.

وی ادامه داد: به این دلیل که قبلا هم در مورد وی پرونده ای تشکیل شده بود و کیفرخواستی هم صادر شده بود لذا بموجب قانون باید به پرونده‌ها به صورت توام به اتهامات رسیدگی می‌شد و الزاما با توجه به سابقه قبلی به این شعبه فرستاده شده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: هنوز زمان رسیدگی به پرونده تعیین وقت نشده شاید امروز انجام شود البته برای این پرونده وقت رسیدگی نزدیک تعیین می شود.

اسماعیلی گفت: غیر از متهم اصلی، ۵ نفر در این پرونده در بازداشت هستند البته هنوز کیفرخواست این افراد صادر نشده و شاید طی این روزها کیفرخواستشان صادر شود.

وی ادامه داد: افراد زیادی در این پرونده اسامی‌شان مطرح است و کار تحقیقات و راستی آزمایی در حال انجام است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: خیلی‌ها در این پرونده خودمعرف و خوداظهاری داشته و اظهار پشیمانی نسبت به ارتباطات خود با شبکه را اعلام کرده که حتما مراعات قانونی با آنها می شود.

اسماعیلی درخصوص علنی برگزار شدن جلسات رسیدگی گفت: علنی بودن دادگاه نیز به تشخیص و از اختیارات رییس دادگاه است.