رسیدگی به مشکلات محله ارشد بیرق و ستارخان خیابان منبع
رسیدگی به مشکلات محله ارشد بیرق و ستارخان خیابان منبع

[ad_1] شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه فرماندار شهرستان تبریز در راستای پیگیری مشکلات و ارائه دستورات لازم جهت رفع آن، از محله ارشد بیرق و منبع بازدید کرد. به گزارش قلم پرس، علی جعفری آذر فرماندار تبریز به همراه موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ و برخی مدیران استانی ضمن حضور و بازدید از محلات ارشد […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه فرماندار شهرستان تبریز در راستای پیگیری مشکلات و ارائه دستورات لازم جهت رفع آن، از محله ارشد بیرق و منبع بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، علی جعفری آذر فرماندار تبریز به همراه موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ و برخی مدیران استانی ضمن حضور و بازدید از محلات ارشد بیرق و ستارخان واقع در خیابان منبع، به مشکلات و معضلات این محلات و خواسته‌های شهروندان رسیدگی کردند.
فرماندار تبریز در حاشیه این بازدید، توسعه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار را از اولویت‌های مدیران استانی و شهری تبریز عنوان کرد و افزود: بازدیدهای میدانی موجب تسریع در رفع نواقص و مشکلات می‌شود و نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارد.
شهردار منطقه ۱۰ نیز با بیان اینکه باید تا حد توان در حل مشکلات مطروحه قدم‌های اساسی در قالب خدمات محله‌ای برداشته شود، گفت: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان و تقویت زیرساخت محلات، از اولویت‌های شهرداری منطقه ۱۰ تبریز است و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات محلات سطح حوزه حل شود چرا که حل مشکلات در افزایش رفاه و راحتی شهروندان تأثیرگذار است.
زارعی یادآور شد: بررسی وضعیت شهری به صورت شبانه روزی توسط نیروهای خدمات شهری و عمرانی باید سرلوحه باشد چرا که نیاز مبرمی برای برداشتن همه مشکلات و مسائل حتی کوچک در سطح حوزه منطقه است.
یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات اصلی و مطالبه شهروندان در این بازدید، بحث آسفالت و بهسازی معابر محل بود که مقرر شد از طریق معاونت‌های فنی و عمرانی و خدمات شهری و اجرایی منطقه در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود اعم از آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری و فضای سبز اقدام شود.

[ad_2]