ربیعی: ۸۰ درصد برنامه‌هایم در زمین پیاده شد/ عنوان بهترین خط دفاعی را به درستی در اختیار داریم
ربیعی: ۸۰ درصد برنامه‌هایم در زمین پیاده شد/ عنوان بهترین خط دفاعی را به درستی در اختیار داریم

[ad_1] سرمربی مس رفسنجان گفت: امروز بازی تاکتیکی را شاهد بودیم و حدود ۸۰ درصد برنامه‌هایم در زمین پیاده شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد ربیعی پس از برتری یک بر صفر مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: در مدار تاکتیکی بازی جلو رفت و ۷۰ درصد برنامه های من به ثمر نشست. […]

[ad_1]


سرمربی مس رفسنجان گفت: امروز بازی تاکتیکی را شاهد بودیم و حدود ۸۰ درصد برنامه‌هایم در زمین پیاده شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد ربیعی پس از برتری یک بر صفر مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: در مدار تاکتیکی بازی جلو رفت و ۷۰ درصد برنامه های من به ثمر نشست. درست است که گل روی اشتباه بود، اما پرس ما در تمام زمین بود و جواب داد. اگر دقت می‌کردیم در ضد حملات خود می‌توانستیم به گل های دیگر هم برسیم.

وی ادامه داد: تراکتور هم بازیکنان با کیفیتی دارد. بازیکنان ما هم خیلی خوب و درست بازی کرده و وقت کشی نکردند. هم می‌توانستیم در اواخر مسابقه گل بزنیم و هم گل بخوریم. دو گلزن برتر لیگ را آنها در اختیار دارند و ما هم نشان دادیم که عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را الکی در اختیار نداریم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد مشکلات داوری گفت:‌ به جرات می‌توانم بگویم در ۵ بازی که جریان آن کاملا در اختیار ما بود به خاطر اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم و می‌توانستیم بیش از ۴۳ امتیاز داشته باشیم. کمیته داوران هم بارها عذرخواهی کرده، اما به هرحال از روند تیم مان راضی و خوشحال هستم.

ربیعی عنوان کرد: اگر بخواهم واقع بینانه بگویم این است که شناخت دقیقی از این بازی داشتم. با پرسینگ مدنظر من برنامه این بود که خط دفاعی تراکتور را به اشتباه برسانیم و تله گذاری کنیم. شاهین توکلی در این سه فصل که تاکنون در هافبک دفاعی بازی نکرده بود، اما امروز سورپرایز بود و به نوعی بدل زدیم.

وی در مورد اعتراض نیمکت این تیم در طول بازی گفت:‌این بازی قابل پیش بینی نبود. هر دو تیم از لحاظ تاکتیکی و شرایط جدول خیلی به هم نزدیک بودند و اتفاقات نتیجه را رقم می‌زند. ما نیمکت شلوغی نیستیم و اگر هم شلوغی باشد که با این همه صدای جمعیت به زمین نمی‌رسد. ۹۵ دقیقه بازی انجام شد و بچه های من ۲۰ ثانیه هم وقت کشی نکردند. دو نفر روی زمین افتادند که یکی تعویض شد و دیگری کشاله اش آسیب دیده بود. من آدم این کار نیستم و واقعا این فضا را دوست ندارم. اگر هم نیمکت ما اعتراضی کرد، عذرخواهی می‌کنم، چون زیبنده ما نیست.

سرمربی مس در پاسخ به این سوال که آیا در پنجره پیش فصل از تراکتور پیشنهاد داشته یا نه، گفت: بله از تراکتور پیشنهاد داشتم.

پایان پیام/


[ad_2]