ربیعی: مبارزه ما تا روز آخر ادامه دارد
ربیعی: مبارزه ما تا روز آخر ادامه دارد

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: به تیم تراکتور و آقای خطیبی و همچنین تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. بازی، فنی و پیچیده بود. نتوانستیم از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم استفاده کنیم و این برای تیم ما خوب نبود. ما […]

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: به تیم تراکتور و آقای خطیبی و همچنین تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. بازی، فنی و پیچیده بود. نتوانستیم از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم استفاده کنیم و این برای تیم ما خوب نبود. ما دو بار دروازه خالی را گل نکردیم. سعی کردیم مسیرهای تهاجمی و بازیکنان تاثیرگذار تراکتور را مدنظر داشته باشیم و آن‌ها را کنترل کنیم. یک موقعیت هم به تراکتور دادیم. بازی بدی برای تیم ما نبود. ما در دور رفت برابر استقلال و گل‌گهر و تراکتور شکست خوردیم. توانستیم در دور برگشت از هر سه تیم امتیاز بگیریم. دو بازی هم خارج از خانه بود. کم‌کم در مسیرهای رشد جلو می‌رویم. اما انتظار داشتم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم چون استراتژی ما همین بود. قسمت ما نبود. به تیم تراکتور خسته نباشید می‌گویم و برایش در لیگ قهرمانان آسیا از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

او ادامه داد: ما در ترکیب امروزمان بازیکن جوانی به نام هومن ربیع‌زاده را بازی دادیم. سعی می‌کنیم اتفاقات این چنینی هم داشته باشیم. با توجه به شرایط جدول تا روز آخر مبارزه ما ادامه خواهد داشت. اگر مقداری در یک‌سری از تاکتیک‌ها بهتر شده‌ایم به خاطر این است که تمرینات مداوی را روی همین تاکتیک‌ها انجام می‌دهیم. هنوز باید در جلو زمین و تمام‌کنندگی بهتر عمل کنیم.

ربیعی در پایان گفت: در سال جدید امیدوارم همه کشور از شر ویروس کرونا رهایی پیدا کند تا مردم بتوانند با آسایش بیشتری زندگی کنند. از مهمان‌نوازی مردم تبریز نهایت تشکر را دارم. 

انتهای پیام