راه و شهرسازی پاسخ دهد؛ حذف درختان به بهانه تعریض اتوبان کسایی تبریز
راه و شهرسازی پاسخ دهد؛ حذف درختان به بهانه تعریض اتوبان کسایی تبریز

[ad_1] رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از تاخیر اداره کل راه و شهرسازی در اجرای طرح تعریض اتوبان کسایی، خواستار تسریع در این خصوص شد. به گزارش قلم پرس،از  تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در صحن علنی شورا شهر تبریز اظهار کرد: چندی پیش، اداره راه و شهرسازی استان به […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از تاخیر اداره کل راه و شهرسازی در اجرای طرح تعریض اتوبان کسایی، خواستار تسریع در این خصوص شد.

به گزارش قلم پرس،از  تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در صحن علنی شورا شهر تبریز اظهار کرد: چندی پیش، اداره راه و شهرسازی استان به بهانه اجرای طرح تعریض اتوبان کسایی، اقدام به حذف و برچیدن تمام درختان مسیر این اتوبان کرد که با انتقادات بسیاری هم مواجه شد، با این حال تا امروز هیچ اقدامی در راستای عملیاتی شدن این طرح صورت نگرفته است. 

وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های قرار خدمت از سوی شهرداری و حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری در این قرار کاری هفتگی از استاندار آذربایجان شرقی خواست، با شرکت در این برنامه‌ها، همچون گذشته، مدیریت شهری تبریز را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های عمرانی، خدماتی یاری کند.

بابایی‌اقدم افزود: خوشبختانه استاندار آذربایجان شرقی، تعامل و همراهی قابل تقدیری با مدیریت شهری دارد و تا امروز نیز منشاء همکاری های بین بخشی میان مدیریت های شهری و استانی شده است.

انتهای پیام/


[ad_2]