راه‌اندازی آبنمای پارک‌های شهرداری منطقه ۶
راه‌اندازی آبنمای پارک‌های شهرداری منطقه ۶

با هدف زیباسازی فضای سبز شهری در حوزه منطقه ۶، ایجاد محیطی شاد و با نشاط برای شهروندان آبنمای پارک‌های غرب و شمالغرب تبریز راه‌اندای شد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: در راستای زیباسازی فضای سبز شهری و با هدف ایجاد محیطی شاد و […]



با هدف زیباسازی فضای سبز شهری در حوزه منطقه ۶، ایجاد محیطی شاد و با نشاط برای شهروندان آبنمای پارک‌های غرب و شمالغرب تبریز راه‌اندای شد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: در راستای زیباسازی فضای سبز شهری و با هدف ایجاد محیطی شاد و با نشاط برای شهروندان و رفع آلودگی‌های بصری، پاکسازی، تنظیف و رنگ‌آمیزی آبنمای پارک‌های معابر غرب و شمالغرب تبریز به همت سبزبانان زحمتکش واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه و همچنین رفع نواقصات برق تعدادی از آبنماها توسط واحد زیباسازی خدمات شهری منطقه انجام شد.
انیسه افزود: در همین راستا آبنمای واقع در پارک قوناخلار باغی، شهریار، محوطه ایستگاه راه آهن، باغ شهر خیابان ۲۲ بهمن، محوطه شهرک شهید بهشتی و پارک شهید عباس دوران و … به طور کامل راه‌اندازی شد.