رانندگان با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند
رانندگان با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تبریز، با بیان اینکه در دور اول سفرهای نوروزی در راه های مواصلاتی حوزه تبریز هیچ گونه حادثه منجر به فوت رخ نداده، افزود: توصیه می شود رانندگان با توجه به قوانین راهنمائی و رانندگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود. به گزارش قلم پرس به نقل روابط عمومی اداره […]

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تبریز، با بیان اینکه در دور اول سفرهای نوروزی در راه های مواصلاتی حوزه تبریز هیچ گونه حادثه منجر به فوت رخ نداده، افزود: توصیه می شود رانندگان با توجه به قوانین راهنمائی و رانندگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

به گزارش قلم پرس به نقل روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجانشرقی , بهمن خسروی ضمن تبریک عید باستانی نوروز و فرا رسیدن  سال نو به همشهریان ، گفت : در موج اول سفرهای نوروزی خوشبختانه در راههای مواصلاتی و پرتردد حوزه استحفاظی شهرستان تبریز با تلاش عوامل راهداری این اداره هیچ گونه تصادف و حادثه منجر به فوت رخ نداد.

وی افزود : امید است در طول موج دوم سفرها نیز با رعایت مقررات راهنمائی ورانندگی , حادثه ناخوشایندی صورت نپذیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تبریز به رانندگان توصیه کرد: توجه به قوانین راهنمائی و رانندگی ، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ صبوری در حین رانندگی را همیشه مدنظر قرارداده تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آید .