رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد بازدید کرد

خبرگزاری میزان – ناصرعتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بازدید از دادگستری و دادسرای مهاباد را شروع و با تک تک کارکنان و قضات دیدار و پای صحبت‌های آن‌ها نشست و وضعیت قضایی و عملکردی شعب را بررسی و از مشکلات و کمبود‌ها مطلع گردید. عتباتی در ادامه به برنامه‌های سفر خود اشاره و […]

خبرگزاری میزان – ناصرعتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بازدید از دادگستری و دادسرای مهاباد را شروع و با تک تک کارکنان و قضات دیدار و پای صحبت‌های آن‌ها نشست و وضعیت قضایی و عملکردی شعب را بررسی و از مشکلات و کمبود‌ها مطلع گردید.

عتباتی در ادامه به برنامه‌های سفر خود اشاره و گفت: در این سفر یک روزه از مجتمع دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف مهاباد بازدید و سپس با مراجعین و مردم ملاقات و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی سپس در جلسه‌ای با حضور قضات حوزه قضایی مهاباد شرکت خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی برنامه بعد از ظهر را بازدید از زندان و دیدار با خانواده معظم شهدا و نهایتاً شرکت در گفت‌وگوی ویژه خبری صدا و سیمای مهاباد اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: این بازدید در جهت رفع مشکلات دادگستری مهاباد، ارتقاء وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم آثار و نتایج خوبی به همراه خواهد باشد.

 

انتهای پیام/