رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: پشت پرده تخلفات در شهرداری تبریز را افشا می‌کنم
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: پشت پرده تخلفات در شهرداری تبریز را افشا می‌کنم

[ad_1] رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه برخی از پارکینگ‌ها به نصف قیمت به پیمانکاران واگذار شده که اگر بررسی و اقدامات لازم در خصوص تخلفات موجود انجام نگیرد، بدون توجه به عواقب آن پشت پرده تخلفات را افشاگری خواهم کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،   حجت‌الاسلام رسول برگی امروز  یکشنبه در شصت و […]

[ad_1]


رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه برخی از پارکینگ‌ها به نصف قیمت به پیمانکاران واگذار شده که اگر بررسی و اقدامات لازم در خصوص تخلفات موجود انجام نگیرد، بدون توجه به عواقب آن پشت پرده تخلفات را افشاگری خواهم کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،   حجت‌الاسلام رسول برگی امروز  یکشنبه در شصت و پنجمین جلسه‌ علنی ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: اولین جلسه بعد از تعطیلات عید نوروز مصادف با اولین روز ماه رمضان بوده که در این راستا از خداوند متعال خواهان رحمت و مغفرت هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ابتدای سال در سخنان خود شعار سال را تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامیدند که ما نیز طبق فرمایش ایشان، در این وادی سعی خواهیم کرد گام‌های مثمر ثمری برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: متاسفانه برخی از پارکینگ‌ها به نصف قیمت به پیمانکاران واگذار شده مثلا پارکینگ تربیت که قبلا به ۶۱ میلیون اجاره داده شده بود، الان این رقم بالای ۱۰۰ میلیون شده است.

برگی در ادامه‌ سخنان خود ابراز کرد: ما نمی‌دانیم مبنای این مزایده‌ها چگونه بوده که برخی مدیران در این راستا احیانا به ساخت و باخت می‌پردازند. 

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: یکسری دست‌های پشت پرده اجازه نمی‌دهند پارکینگ‌ها در اختیار سازمان‌ها قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: شرکت توسعه و عمران در پارکینگ مشروطه شبانه ساخت و سازهایی را انجام داده که در این اواخر نامه و مستنداتی در این باره نوشته شده است، به سرپرست شهرداری تذکر می‌دهیم در این‌ باره وارد عمل شده همچنین حراست و بازرسی نیز موضوع را جویا شوند و تا آخر فروردین ماه مشکل موجود را حل و رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اگر بررسی و اقدامات لازم به‌صورت جدی در خصوص تخلفات موجود در پارکینگ‌ها انجام نگیرد، بدون توجه به عواقب آن از همین‌جا پشت پرده تخلفات را افشاگری خواهم کرد.

وضعیت آسفالت مسیر بی‌.آر.تی فاجعه‌بار است

برگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اخیرا در خصوص وضعیت اسفناک آسفالت شهر نامه‌ای ارسال کرده بودم که پیشنهادم این است در این خصوص مسیر اتوبوس‌های تندرو بتن‌ریزی شود تا مستحکم‌سازی صورت گیرد، چراکه وضعیت آسفالت مسیر بی‌.آر.تی فاجعه‌بار است و انتقادات از سوی مردم در این خصوص هم به‌جاست.

وی در بخشی هم در خصوص مرمت عمارت ساعت بیان داشت: در خصوص مستحکم‌سازی این بنا نیز از شهرداری خواستاریم اقدامات لازم را اتخاذ کند و عاجلانه عمل کند.

برگی در ادامه‌ سخنان خود متذکر شد: در خصوص تخلیه اتاق‌های اعضای شورای از عمارت ساعت هم چون فعلا در این خصوص تصمیم جمعی گرفته نشده و مکانی مد نظر نیست جلسه‌ای ترتیب خواهیم داد تا نسبت به این مهم اقداماتی اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/س


[ad_2]