رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است/رای می‌دهم
رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است/رای می‌دهم

احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است؛ انتخابات پرشور دشمن را مایوس و دوستان را دلگرم می کند بطور قطع و یقین دشمن را شاد نخواهیم کرد. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس و رئیس ستاد مردمی احمدی‌نژاد همچنین ابراز داشت: تحریم و قهر زیبنده و […]

احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است؛ انتخابات پرشور دشمن را مایوس و دوستان را دلگرم می کند بطور قطع و یقین دشمن را شاد نخواهیم کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس و رئیس ستاد مردمی احمدی‌نژاد همچنین ابراز داشت: تحریم و قهر زیبنده و شایسته ما نیست و در انتخابات شرکت خواهم کرد.

وی افزود: فعلا تصمیم نگرفته‌ام به چه کسی رای دهم و فقط بواسطه اینکه مقید به مرزها و پایبند به نظام، انقلاب و رهبری هستیم با چشمانی گریان در انتخابات شرکت می‌کنم.

علیرضا بیگی اذعان داشت: برای اینکه دشمن شاد نشود چاره‌ای جز شرکت در انتخابات نداریم و در این اصل تردیدی نیست؛ اما تصور نمی کنم با کاندیداهایی که تائید صلاحیت شده اند تغییری که به دنبالش بودیم در وضعیت کشور ایجاد شود!

انتهای پیام/۶۰۰۲۶