رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده مرحوم تویسرکانی دیدار کرد
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده مرحوم تویسرکانی دیدار کرد

خبرگزاری میزان – ذبیح الله خداییان روز گذشته با حضور در منزل مرحوم تویسرکانی رئیس فقید سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با خانواده ایشان دیدار کرد. خداییان در این دیدار با یادآوری تلاش‌ها و اقدامات موثر مرحوم دکتر تویسرکانی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت. […]

خبرگزاری میزان – ذبیح الله خداییان روز گذشته با حضور در منزل مرحوم تویسرکانی رئیس فقید سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با خانواده ایشان دیدار کرد.

خداییان در این دیدار با یادآوری تلاش‌ها و اقدامات موثر مرحوم دکتر تویسرکانی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

وی از مرحوم دکتر تویسرکانی به عنوان یکی از مدیران خوش نام، باتجربه دستگاه قضایی یاد کرد و از زحمات وی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قدردانی نمود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به همسر مرحوم تویسرکانی تصریح کرد: بی شک همراهی ارزشمند شما نقش بی بدیل و تعیین کننده‌ای در خدمات ایشان در دستگاه قضایی به خصوص سازمان ثبت اسناد و املاک کشور داشته است.

همسر مرحوم تویسرکانی نیز با تشکر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، برای وی و مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موفقیت را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

در پایان این دیدار، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اهدای لوح سپاس از خانواده محترم رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/