رئیسی ولایت پذیری، عدالت پذیری و مبارزه با فساد است
رئیسی ولایت پذیری، عدالت پذیری و مبارزه با فساد است
رییس ستاد مرکزی مردمی سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه ما به‌دنبال کسی هستیم که ولایت‌پذیر و اهل مبارزه با فساد باشد، گفت: رییسی نماد یک انقلابی ولایت‌پذیر و فردی تحول‌ساز است.

به گزارش قلم پرس، حبیب الله امیری در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه اتفاقات و شرایط امروز را که خیلی ها را رنج می دهد را از ۲۰ سال پیش برخی بزرگان می دیدند و ما نیز برای بهبود آن تلاش میکردیم، اظهار داشت: یکی از این اقدامات نشان دادن برخی پاکدستی ها در دولت قبلی بود که البته مطلوب اعلای ما نبود،ما به دنبال کسی بودیم که ولایت پذیر، عدالت پذیر بوده و مبارزه با فساد را قولا و عملا باور داشته باشد و در پیشگیرری از وقوع فساد بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب با شجاعت و در کمال آرامش با مفصدین و فساد برخورد کند.

وی افزود: ما کسی را می خواهیم که ولایت پذیر، عدالت پذیر، پیشتاز مبارزه با فساد بوده و در مقابل سلطه جویان دقیقا پشت سر مواضع رهبری باشد همه این شاخصه ها در حضرت آیت الله رئیسی جمع شده است.

رییس ستاد مرکزی مردمی سید ابراهیم رییسی ادامه داد: این تفکر که گفت من انقلابی ام برای اولین بار در سال ۹۶ با ۱۶ میلیون رای خودش را نشان داد و گفت که همه بیایند با هر اعتقادی از هر جناحی برای پیشرفت کشور با هم متحد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ایرانیان با فساد مخالفند، بیان کرد: ما می خواهیم فرهنگ پاک دستی یک اصل مسلم پذیرفته شده در کشور باشد که هم مردم پشتیبان آن باشند، مبارزه با فساد مقدمه توسعه همه جانبه بوده، و باهرگونه مفسده ای که وحدت جامعه و روند اخلاقی را به هم بزند، مخالف هستیم و از آقای رییسی وزیر و استاندار نمی خواهیم بلکه هرکسی باشد، پاکدست باشد تا بتوانیم عقب ماندگی را به سرعت جبران کنیم و از این فشار مضاعف بر زندگی مردم که موجب کوچک تر شدن سفره های مردم شده جلوگیری کنیم.

امیری با اشاره به فقر و بیکاری در کشور، گفت: ما به این نتیجه رسیدیم فردی آزمون پس داده روی کار بیاید که آقای رییسی فرد مورد نظر ما است.

وی با بیان اینکه هرکس در هر جناحی ولایت پذیری و عدالت پذیری داشته باشد در جمع ما قرار دارد، گفت: ما مردمی هستیم که از فساد به تنگ آمده ایم و برای گریز از فساد از آیت الله رئیسی به عنوان نماد فساد ستیزی حمایت میکنیم

رییس ستاد مرکزی مردمی سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه او خواهد آمد تاکید کرد: ما شاگردان مکتب شهید سردار سلیمانی هستیم، حضور حداکثری و بالاترین رای از جمله اهداف آقای رییسی است.