دیدار شهردار و مدیران منطقه ۱ با خانواده معظم شهید والامقام محمدرضا ابهر صبحی
دیدار شهردار و مدیران منطقه ۱ با خانواده معظم شهید والامقام محمدرضا ابهر صبحی

[ad_1] شهردار منطقه ۱ با خانواده معظم شهید سرافراز محمدرضا ابهر صبحی دیدار کرد. به گزارش قلم پرس،  حمید شاهوردی در این دیدار، خانواده معظم شهدا را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و بیان کرد: شهدا با تأسی از اهل بیت برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان، ادامه‌دهنده خط سرخ […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱ با خانواده معظم شهید سرافراز محمدرضا ابهر صبحی دیدار کرد.

به گزارش قلم پرس،  حمید شاهوردی در این دیدار، خانواده معظم شهدا را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و بیان کرد: شهدا با تأسی از اهل بیت برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان، ادامه‌دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز کربلا است.
وی گفت: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته‌ایم، موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده،  جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد و اکنون به برکت این خون‌های مطهر، کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.
شهردار منطقه ۱ اشاره کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است تا در برابر همه توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری دفاع کنیم.
شاهوردی در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر، یاد و خاطره شهید گرانقدر محمدرضا ابهر صبحی را گرامی داشت.
در این دیدار مدیران،  فرمانده پایگاه مقاومت امام علی (ع) و همکاران بسیجی منطقه ۱ نیز حضور داشتند.

[ad_2]