دیدار شهردار منطقه ۳ تبریز با خلیفه کل ارامنه آذربایجان
دیدار شهردار منطقه ۳ تبریز با خلیفه کل ارامنه آذربایجان

[ad_1] شهردار منطقه ۳ تبریز به همراه معاون مالی و اقتصادی منطقه با خلیفه کل ارامنه آذربایجان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا در این دیدار اظهار کرد: امیدواریم شورای خلیفه گری ارامنه در سال جدید مثل گذشته با دلسوزی برای جامعه، اقدامات اثرگذار و ماندگاری انجام دهند. وی ادامه داد: مسیحیان […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۳ تبریز به همراه معاون مالی و اقتصادی منطقه با خلیفه کل ارامنه آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا در این دیدار اظهار کرد: امیدواریم شورای خلیفه گری ارامنه در سال جدید مثل گذشته با دلسوزی برای جامعه، اقدامات اثرگذار و ماندگاری انجام دهند.
وی ادامه داد: مسیحیان برادران دینی ما هستند و ما در شهرداری منطقه ۳ از هر تلاشی برای رفاه حال شما همشهریان‌مان ارامنه دریغ نخواهیم کرد.
اسقف اعظم گریگور چیفتچیان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمات شهرداری منطقه ۳ به ارامنه تبریز قابل تقدیر است و امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم امور مربوط به خلیفه‌گری را در شهر تبریز به‌ خوبی پیش ببریم.
وی تاکید کرد: تبریز شهر زیبایی است و نگهداری صحیح از آن وظیفه همه ما برادران دینی یکدیگر است و قول می‌دهیم تمام تلاشمان را برای رشد و توسعه شهرمان به کار بگیریم.
وی گفت: وظیفه همه ما کمک به سرافرازی شهرمان تبریز به وسیله اجرای پروژه‌های مفید در سراسر شهر است.
وی با اشاره به همکاری‌های مفید شهرداری تبریز و خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان در گذشته، تصریح کرد: تبریز یک کلانشهر زبانزد نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان است و ما با تمام توان برای توسعه این شهر تلاش خواهیم کرد.

[ad_2]