دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس
شهردار تبریز به همراه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان علی ثابتی و محمدباقر رضایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حکیمه غفوری در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان علی ثابتی و محمدباقر رضایی دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های آنها در هشت سال جنگ تحمیلی و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دانست.

یعقوب هوشیار اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های معظم آنها حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین کشور دارند و آن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مدیریت شهری تبریز ملزم به معرفی شهدای گمنام و کمتر شناخته‌ شده هشت سال دفاع مقدس است و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را بکار خواهد بست.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیپری پیمود.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید علی ثابتی و شهید محمدباقر رضایی قدردانی کرد.

شهید علی ثابتی متولدسال ۱۳۴۲ در تبریز در سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید محمدباقر رضایی متولد ۱۳۴۴ تبریز، در سال ۱۳۶۲ در جزایر مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.