دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با خانواده معزز شهدای مهاباد
دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با خانواده معزز شهدای مهاباد

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سفر به شهرستان مهاباد با دو خانواده معزز شهدای دادگستری شهرستان مهاباد دیدار کرد. در این دیدار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با قدردانی از زحمات و جان‌فشانی‌های شهدا، تکریم خانواده شهدا را تکلیف همه دانست. وی دیدار با خانواده شهدا را […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سفر به شهرستان مهاباد با دو خانواده معزز شهدای دادگستری شهرستان مهاباد دیدار کرد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با قدردانی از زحمات و جان‌فشانی‌های شهدا، تکریم خانواده شهدا را تکلیف همه دانست.

وی دیدار با خانواده شهدا را ادای دین به شهدای عزیز و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد.

عتباتی افزود: شهادت به عنوان یک رمز سعادت است که با فرهنگ دینی در نظام اسلامی عجین شده و ما امروز هرچه داریم از شهدای عزیز است.

در پایان این دیدار، رئیس کل به همراه معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و رئیس دادگستری شهرستان مهاباد ضمن اهدای لوح و هدایایی، از خانواده شهدا تجلیل کردند.

 

انتهای پیام/