دیدار تراکتورسازی و استقلال اهواز رایگان شد
دیدار تراکتورسازی و استقلال اهواز رایگان شد

تماشای دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال اهواز برای هواداران تیم تراکتورسازی رایگان شد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه تراکتورسازی تبریز، دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال اهواز در حالی از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه ۷۰ هزارنفری یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که تماشای این دیدار برای […]

تماشای دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال اهواز برای هواداران تیم تراکتورسازی رایگان شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه تراکتورسازی تبریز، دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال اهواز در حالی از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه ۷۰ هزارنفری یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که تماشای این دیدار برای هواداران تیم تراکتورسازی رایگان شد.
هواداران به‌عنوان یار دوازدهم تیم تراکتورسازی همواره پشتیبان و یار و یاور تیم بودند و اگر تراکتور تاکنون به موفقیت‌هایی دست‌یافته است مرهون حضور پرشور هواداران بوده است.
باشگاه تراکتورسازی نیز تصمیم گرفت در راستای تکریم هواداران و ارج نهادن به زحمات این سرمایه‌های اصلی تیم تماشای این دیدار را رایگان کند تا این یار دوازدهم برای کسب ۳ امتیاز این دیدار در کنار سرخ پوشان باشد تا بازیکنان باقدرت بیشتری در زمین مسابقه به ایفای نقش کنند.
این امر با پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و نظر مثبت هیئت فوتبال استان و عوامل مربوط به برگزاری بازی صورت گرفت.