دیدار استاندار آذربایجان شرقی با فرمانده جدید انتظامی استان/ لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای انجام ماموریت‌های خطیر فراجا
دیدار استاندار آذربایجان شرقی با فرمانده جدید انتظامی استان/ لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای انجام ماموریت‌های خطیر فراجا

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مقر فرماندهی انتظامی استان، انتصاب سردار علی محمدی به سمت فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی را تبریک گفت و برای وی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد. عابدین خرّم در این دیدار، با اشاره به سوابق سردار علی محمدی در سطوح مختلف فراجا، گفت: امیدوارم با عنایت الهی […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مقر فرماندهی انتظامی استان، انتصاب سردار علی محمدی به سمت فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی را تبریک گفت و برای وی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

عابدین خرّم در این دیدار، با اشاره به سوابق سردار علی محمدی در سطوح مختلف فراجا، گفت: امیدوارم با عنایت الهی و همراهی همکاران فراجا و سایر دستگاه‌های استان، این مسئولیت خطیر را با موفقیت و کارنامه درخشان ایفا کنید.

وی افزود: حساسیت رهبر معظم انقلاب و نگاه ویژه و خاص ایشان به فراجا به دلیل نقش این مجموعه در تامین امنیت و ارتباطات متنوع آن با مردم است و امیدواریم که در دوره فرماندهی جدید انتظامی، فراجا را نسبت به گذشته موفق‌تر ببینیم و آبرو و حیثیت مضاعفی برای این نهاد امنیت‌آفرین کسب شود.

خرّم با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم فرماندهی انتظامی استان را در انجام ماموریت‌های خطیر آن یاری کنیم، افزود: همه دستگاه‌های استان باید کمک کنند تا فرماندهی انتظامی نقش مثبت و سازنده‌ای در این استان مهم و حساس داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از خدمات و تلاش‌های صادقانه سردار حسین عبدی در مدت بیش از ۴ سال تصدی فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد.

 

[ad_2]